Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
15 березня віце-президент київської організації Національного союзу архітекторів (НСАУ) Духовичний заявив, що поряд з велопішохідним мостом планують спорудити семиповерховий торговельний центр. Про це він розповів на засіданні підкомітету зі зв’язків з громадськістю Комітету Верховної ради з питань запобігання і протидії корупції.
Крім, власне, мосту на засіданні розглядали також інші проекти компанії «Проектні системи ЛТД» на схилах Дніпра, співвласником якої є архітектор Андрій Миргородський, – канатну дорогу між Поштовою площею, Трухановим островом та Хрещатим парком і другу чергу «Меморіалу жертв голодомору».
За кілька днів на сайті «БЖ» було опубліковано розгорнуте інтерв’ю з архітектором Духовичним. «Існує два проекти: власне, міст і канатна дорога від Арки дружби народів. На плані (представленому у 2018 році на Консультативній раді КМДА з охорони культурної спадщини, – ред.) було чітко видно, що станція канатної дороги має сім поверхів «чогось». Це не серпантин і не пандус, що ведуть наверх, а щось подібне до вертолітного майданчика, тільки меншого розміру», – каже він. Крім того, Духовичний запевняє, що у приміщеннях під станцією планують облаштувати місце для торгівлі та закладів харчування.
Подібну заяву він зробив і стосовно Труханового острова, де за планом розміщено ще одну станцію канатної дороги. «Там планують збудувати чотири чи п’ять рівнів торговельних площ. Хоча це категорично заборонено», – каже архітектор.
Кореспондент звернувся до архітектора та керівника «Проектні системи ЛТД» Андрія Миргородського з проханням прокоментувати ці заяви.
«Перш за все, ми представили не закінчений проект, а передпроектну пропозицію щодо станцій канатної дороги, – відповідає Миргородський. – За технологією, верхня станція біля Арки дружби народів є тяговою. Саме там повинен бути розміщений двигун, операторський пункт, резервний генератор та інше обладнання. Крім того, нам доводиться працювати зі складним рельєфом, ми не можемо розмістити цю станцію просто на землі. Саме тому вона стоятиме на опорах, висота яких близько чотирьох поверхів. Щоб сховати ці колони ми облицювали конструкцію склом. Там дійсно є приміщення, але шириною близько півтора метра, тобто жодної торгівлі там бути не може. Вони призначені для обладнання, яке я згадував раніше».
Заперечує Андрій Миргородський і заяву, що стосується Труханового острова. «Острови у нас охороняються законом, там заборонено будувати подібні приміщення. Будівля, що є на плані – це «стоянка» для вагончиків канатної дороги. Острів – єдине можливе місце для неї: ні на Поштові площі, ні біля Арки для цього немає місця». Крім того, архітектор зазначає, що конструкція тимчасова: коли буде збудовано другу чергу канатної дороги зі станціями на Гідропарку та Русанівці, «стоянку» перенесуть саме туди.
Варто також зазначити, що на сьогодні розпочато будівництво лише велопішохідного моста. Віталій Кличко вже заявляв, що канатну дорогу таки планують збудувати, проте поки грошей з бюджету Києва на цей проект виділено не було. До слова, його орієнтовна вартість – 520 мільйонів гривень.
Джерело: Хмарочос
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.