Шумова розмітка
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми щодо проектування доріг. Зокрема, пропонується, на дорогах вищої категорії (І-ІІ) передбачати влаштування фрезерованих шумових смуг. Відповідна норма міститься у проекті змін у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”.
“Шумова дорожня розмітка - це дійсно недорогий та дієвий спосіб підвищення безпеку руху та зменшення кількості авто, які втягуються в дорожньо-транспортні аварії. Наприклад, якщо людина довго знаходиться за кермом і починає засипати, такі шумові смуги можуть врятувати життя. Тому під час оновлення ДБН щодо доріг загального користування ми прописали доцільність влаштування таких смуг на найбільших трасах - дорогах І-ІІ категорії. Тому що безпека людей - це найголовніше”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
Вперше шумові смуги з’явилися в США всередині 50-х років минулого століття і за принципом своєї дії нагадують “лежачих поліцейських”. Вони являють собою штучні нерівності, які в залежності від призначення облаштовуються вздовж або впоперек дороги. Під час наїзду на неї водій автомобіля починає відчувати суттєву вібраційну та шумову дію, що, у свою чергу, сприяє підвищенню уваги на дорозі під час руху вздовж дорожніх узбіч або перед наближенням до ділянки з підвищеною небезпекою.
Парцхаладзе зазначив, що такі шумові розмітки окрім США також широко застосовуються у Німеччині, Канаді, Фінляндії, Данії, Швеції, Норвегії та у багатьох з цих країн є обов’язковими при проектуванні нових доріг.
“Застосування шумових смуг дозволяє досягти значного зниження рівня аварійності на дорогах, як мінімум в 2 рази. Ми також маємо впроваджувати такі дієві європейські рішення та практики підвищення безпеки руху на трасах”, - додав Парцхаладзе.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.