Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.845 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.512 |
USD | 41.710 | 42.180 | 41.845 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.512 |
Scania в Україні презентує рішення для гірничої промисловості
• Важкий кар’єрний самоскид Scania G440 8x4 серії XT
• Вантажопідйомність 40 тонн, об’єм кузова 24 куб.м.
• Осі, рами та підвіски для вибагливих умов експлуатації
• Нова КПП та система автоматичного перемикання передач Scania Opticruise
• Індивідуальні рішення для кожного виду перевезень гірничодобувної галузі
Scania продовжує презентацію нового покоління вантажівок, яке було представлено в Україні минулого року. На черзі продукти та послуги для гірничої промисловості. Scania презентує важкий кар’єрний самоскид Scania G440 8x4 серії Scania XT з міцним брутальним дизайном, зовнішній вигляд і функції якого будуть до вподоби тим клієнтам, які виконують найбільш складні завдання в суворих умовах експлуатації. Презентація відбудеться в рамках виставки Heavy Duty, м. Київ, 19-21 березня та інших маркетингових подій у квітні та травні 2019.
«Важкі самоскиди Scania з успіхом експлуатують у родовищах та кар’єрах, розташованих у різних куточках світу. Завдяки надійності й хорошому сервісу техніка Scania встигла відмінно зарекомендувати себе, завоювати довіру та почала користуватися попитом серед підприємств гірничої промисловості, - коментує Андрій Курило, комерційний директор ТОВ «Сканія Україна». – Сьогодні в рамках виставки Heavy Duty 2019 та низки інших заходів ми представляємо в Україні важкий самоскид Scania нового покоління, в якому втілено ряд інноваційних функцій, які допоможуть підприємствам гірничої промисловості вийти на новий рівень продуктивності та економічних показників».
Лінійка Scania XT характеризується яскраво вираженими атрибутами, такими як дуже масивна, міцна передня частина, жорсткі кожухи дзеркал. Бампер забезпечує кут атаки приблизно 25 градусів, залежно від конфігурації та вибору шин і шасі. У поєднанні із захисним щитом моторного відсіку та захисними решітками фар, версія XT має надзвичайно надійну та жорстку передню частину, яка легко витримує удари чи зіткнення з об’єктами без серйозних пошкоджень несучої структури. По центру кабіни є тягловий буксирний палець, розрахований на 40 тонн. Він потрібен, якщо вантажівкою потрібно буксирувати якийсь об’єкт або витягти саму вантажівку, якщо вона зав’язла.
«Ми пропонуємо важкий чотиривісний самоскид Scania G440 як гідну альтернативу традиційному кар’єрному транспорту, - коментує Микола Коновалов, регіональний директор підрозділу кар’єрної техніки Scania Mining в Scania Group. - Важкі самоскиди Scania перевершують класичну «жовту техніку» за низкою технічних та експлуатаційних характеристик, таких як економічність, середня швидкість транспортування й маневреність. Маючи габарити звичайного вантажного автомобіля, вони можуть не тільки перетинати, виїжджати й перевозити вантажі дорогами загального користування без спеціального дозволу й супроводу, а й рухатися технологічними дорогами, в 1,5–2 рази вужчими, а отже, такими, що вимагають значно менше часу та витрат на їх будівництво й обслуговування».
Технічні характеристики
Самоскид Scania G440 8x4 XT оснащено двигуном потужністю 440 к.с. та новою підсиленою коробкою передач із системою Scania Opticruise – це механічна 14-ступенева (12+2) коробка з системою автоматичного перемикання передач, адаптована для використання в умовах підвищеної складності. Коробка має гальмо на проміжному валу, що дозволило суттєво підвищити швидкість перемикання та відповідно мінімізувати втрату потужності під час перемикання, а це дуже критично під час роботи із повним завантаженням. Система завжди обирає ту передачу, яка відповідає робочим умовам, що зменшує витрати пального, збільшує продуктивність, а також строк служби трансмісії, шин та гальм.
Також в комплектацію включено ретардер Scania - це додаткова гальмівна система з максимальним гальмівним моментом 4100 Нм.
Передатне число головної передачі – 7.63 – дозволяє завантаженому автомобілю долати великі схили, а наявність міжколісних та міжосьових блокувань і спеціальна кар’єрна гума забезпечують ефективну роботу в навіть дуже поганих умовах експлуатації.
Рама з подвійним лонжероном на всю робочу довжину 17.5 мм – більша, ніж у будь-якого іншого виробника у даному класі автомобілів.
Кабіна
Нова надзвичайно ергономічна денна кабіна серії G має прекрасну шумо- та теплоізоляцію, систему клімат контролю, забезпечує чудову оглядовість, що дозволяє водію безпечно та ефективно працювати протягом зміни. У демо-версії є зовнішня сходинка для огляду вантажу та зовнішній речовий відсік.
Кузов
Кузов польського виробника KH Kipper для перевезення скельних порід, руди, розкривних порід. Виготовлений із високоміцної сталі Hardox 450, яка стійка до абразивних та ударних навантажень. Щоб виключити пошкодження кабіни та підвищити безпеку при завантаження гірських порід, кузов оснащується довгим захисним козирком.
Рішення
Scania сьогодні – це не тільки і не стільки вантажна техніка. Наряду з рентабельними транспортними рішеннями, компанія пропонує низку додаткових послуг – фінансування у вигляді лізингу від Сканія Кредіт Україна, курс навчання водіїв, оперативну доставку запчастин, проведення будь-яких ремонтних робіт, надання технічної допомоги на дорозі, дистанційну діагностику, систему управління автопарком, т.д.
Важкий самоскид Scania G440 XT 8х4 та інші рішення Scania для гірничої промисловості будуть представлені в рамках виставки Heavy Duty 2019, яка проходитиме в Києві з 19 по 21 березня на території нового виставкового центру КиївЕкспоПлаза за адресою: с. Березівка, Житомирська траса, приб. 35-ий км Київ-Житомир.
Сайт організаторів виставки: www.expoplaza.kiev.ua
Джерело: scania.ua
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.