Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Служба автомобільних доріг у Київській області 6 лютого за результатами тендеру замовила компанії «GNOM Sp. z o.o.» (Польща) експлуатаційне утримання автодоріг державного значення на 234,81 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро».
На поточний рік полякам замовили утримання 283 км міжнародних трас Київщини:
М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі км 0+000 – км 61+160 довжиною 61 км;
М-03 Київ – Харків – КПП «Довжанський» км 0+000 – км 126+700 довжиною 127 км;
М-06 Київ – Чоп км 0+000 – км 68+430 довжиною 68 км;
М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 0+000 – км 79+390 довжиною 79 км.
Йдеться про холодне фрезерування, влаштування асфальтобетонного покриття, очищення доріг від снігу і сміття, обробку протиожеледними матеріалами, нанесення розмітки тощо.
За підсумковою відомістю ресурсів без доставки і ПДВ, сіль коштує 840 грн./т, що дешевше від інших тендерів. Наприклад, у січні комунальники Коростенської міськради Житомирської області замовило таку сіль на 15% дорожче – по 967 грн./т.
Асфальтобетон щільний дрібнозернистий і крупнозернистий типу Б марки 1 коштує 2 034 грн./т. Це відповідає найвищим цінам із кошторисів до 50 найбільших дорожніх угод 2018 року (детальніше у тексті «Скільки пиляють на асфальті підрядники «Укравтодору»).
Ціни модифікованого асфальтобетону, піску, щебеню і склокульок відповідають ринку.
Гарантійний строк на дорожню розмітку полімерною стрічкою становить п’ять років, пластиком – три роки, фарбою – півроку, а на інші послуги з експлуатаційного утримання, крім аварійного ремонту та інших робіт системного характеру, – рік.
Ціна угоди на 1% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 237,26 млн грн.
Створена в 1993 році польська фірма «GNOM» із Лодзі, яка спеціалізується на зимовому й літньому утриманні доріг та озелененні, вперше взяла участь у тендері в Україні. Вона має кількадесят працівників-поляків та орендує частину техніки, а досвід підтвердила договором із дорожникам Лодзі за 2012 рік про утримання частини автобану А2.
Джерело: Наші гроші
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.