Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Наперередодні переїзду спеціалізованої школи Phoenix у Лондоні, для нової будівлі освітнього закладу архітектор Метью Спрінгет і педагогиня Фіона Макдональд вирішили спроектувати гральний майданчик разом з учнями ыз аутизмом.
Для зведення майданчика учням запропонували придумати конструкцію, яку можна збудувати з простих трикутників. Фінальну версію проекту оцінювала група студентів-кураторів. Зазначають, що майданчик звели з простої збірної рами та фанери у трикутній формі.
Проектування зайняло кілька тижнів. Всіх учнів школи попросили запекти по круглому жетону з кольорової глини, щоб довершити конструкцію. Їх можна побачити, зокрема, у каркасі майданчика.
«За кілька тижнів діти побачили, як щось уявне та амбітне стало реальністю», – коментує педагогиня. Вона зауважує, що підліткам з аутизмом важливо контактувати з довкіллям. Через це залучення учнів до проектування було таким же важливим, як і сам результат.
«Вчителі були зацікавлені створити на новій території школи щось упізнаване, щоб учні відчували до цього свою причетність, – зазначає педагогиня Макдональд. – Молодь, тим паче молодь з труднощами у навчанні, рідко питають про її очікування від довкілля. Проте учні виступають експертами у цьому, особливо коли йдеться про ігрові майданчики».
Для створення майданчика архітектор і педагогиня працювали у тандемі Matt + Fiona.
Джерело: Хмарочос
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.