РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.427 EUR: 42.755
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.427
EUR 40.000 41.000 42.755
USD 39.330 39.830 39.427
EUR 42.630 43.251 42.755
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

В столиці дорожнім рухом будуть керувати за допомогою новітніх технологій

У столиці побудують лінії зв’язку автоматизованої системи керування дорожнім рухом за новітніми технологіями
2874 25.01.2019 в 08:02




Новітні технології

Для управління світлофорними об’єктами на базі новітніх технологій у найближчі три роки у столиці побудують оптоволоконні лінії зв’язку автоматизованої системи керування дорожнім рухом (АСКДР). За словами заступника голови КМДА Дмитра Давтяна, це, зокрема, дозволить слідкувати за рухом транспорту в режимі реального часу та передавати відповідні дані на інформаційні табло для пасажирів. Підписано відповідне розпорядження КМДА.

Замовником робіт визначено комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху». Вже цього року воно має забезпечити розроблення проектної документації, проведення її експертизи та затвердження. Підприємство, каже заступник, також має розробити і погодити з Управлінням патрульної поліції у м. Києві Департаменту патрульної поліції схему організації дорожнього руху на період виконання робіт. Їх фінансування триватиме за рахунок бюджетних коштів у рамках Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки.

Наразі, розповідає Дмитро Давтян, на вулично-дорожній мережі Києва до системи керування дорожнім рухом за каналом стільникового зв’язку GPRS підключено вул. Д. Щербаківського, вул. Дегтярівську, вул. Стеценка, вул. Академіка Туполєва, вул. Шовковичну, просп. Академіка Глушкова, просп. Голосіївський, вул. Василенка.

Утім, канал має відносно невелику швидкість передачі даних – 125 кбіт/сек, що надає можливість передачі даних від дорожніх контролерів до системи ЦПК АСКДР. Проте ця швидкість не дозволяє передавати інформацію з відеодетекторів транспорту під час його моніторингу в режимі реального часу та управляти інформаційними табло. Крім того, у разі відключення електроживлення на базових станціях стільникового зв’язку втрачається зв’язок між дорожніми контролерами та системою АСКДР.

Оптоволоконний канал передачі даних дозволить отримати трафік до 100 Гбіт/сек, та повноцінно використовувати управління світлофорними об’єктами на базі новітніх технологій (можливість отримання відеопотоків на ЦПК АСКДР, найбільш стабільного зв’язку між дорожніми контролерами та системою ЦПК АСКДР із отриманням резервного каналу передачі даних по GPRS). Таким чином, це покращить транспортну ситуацію та посилить безпеку дорожнього руху столиці.

Джерело: прес-служба КМДА

 
 
Интересные новости:
25.01.2019
2566
Завдяки "будівельній амністії" українці реєструють незаконні прибудови та будівлі...
25.01.2019
2574
Какие фирмы формируют спрос на офисную недвижимость...
17.05.2024
1838
Технологія може дозволити виробникам досягти необхідних температур для роботи зі сталлю, склом ...
17.05.2024
3042
У Китаї вже було кілька пілотних програм з ліквідації надлишкового житлового фонду за допомогою бюдж...
17.05.2024
4165
У парламенті зараз активно обговорюють можливість розповсюдження програми компенсацій єВідновлення н...