Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.646 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.724 |
USD | 41.440 | 41.839 | 41.646 |
EUR | 43.470 | 44.179 | 43.724 |
Важлива та ефективна площадка для обміну і «підштовхування» нас до дії.
І не бум, і не стагнація в польсько-українському торгівельно-економічному співробітництві, процес взаємо вивчення і секторальних проектів затягнувся.
Масштабні проекти – в віддаленій перспективі, особливо з Української сторони.
Підтримую стратегію Польщі – транспорт, залізниця та автошляхи – то кровоносна система держави...
1. Проект «Три моря – сто доріг»: Гданськ – Люблін – Львів – Вінниця – Умань – Одеса.
Польща має стратегію будівництва доріг в 30,0 млрд. євро і реально фрагментарно веде будівництво, або завершує тендерні процедури, бо гроші є.
Наші знають, підтримують, мріють... Правда, фрагменти окружних доріг навколо Львова і Тернополя, здається розпочнуть будувати.
2. Знову про порти... Порт «Гданськ», як заявив відповідальний працівник Посольства Польщі в Україні – сплатив за рік 4,5 млрд. євро податків в бюджети усіх рівнів, тому так важливий їм транзит Гданськ – Одеса.
В Одеському порту (головні морські ворота України), все вирішується та розвивається, багато, 25,0 млн. тонн перероблено вантажів – але то лише 50% завантаженості порту, бо Одеса орієнтована своїм транзитом не стільки на Балтику, скільки на Схід, Росію, Казахстан та Китай.
3. Облаштування прикордонних переходів і під'їзних шляхів до них – з 2015 року Польща надає кредит, але до сьогодні не погодили Міністерством фінансів України і Польщі, хоча тендери виграли польські фірми...
4. Відчувається, що бізнес Польщі починає приглядатись до України. Директор польської компанії публічно доповів, що представництво фірми в Україні реєстрували не два місяці, а шість, і що усі тендери «ProZorro» вони програли. Готуються до нових.
Один із польських банків відкриває свій філіал, бо злоті в Україні потрібно обслуговувати...
5. Нашому бізнесу цікаві товарні кредити, інвестиції, надання кредиту під 5-6%, ринок сусідів ми опановуємо менше, а ніж Польща в Україні.
6. Автоперевезення, як послуга, то було більше 200,0 тисяч дозволів. Тепер Польща видає їх менше... Зустрілись на форумі...
Словом, площадка для обміну і «підштовхування» нас до дії – важлива та ефективна, бо влада наша і польська, бізнес і рекрутингові компанії тут взаємо інформуються. З'явиться в перспективі і синергія.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.