РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.637 EUR: 42.299
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.637
EUR 40.000 41.000 42.299
USD 39.450 39.830 39.637
EUR 42.250 42.730 42.299
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Додаток Zeppelin Mobile - більше можливостей для зростання продуктивності

Додаток, який підвищує ефективність роботи
2876 22.11.2018 в 07:52


Компанія Цеппелін Україна активно використовує нові технології  для скорочення витрат,  підвищення якості та швидкості роботи. Прикладом того є створення першого унікального мобільного додатку, що гарантує більше можливостей і більш зручний інтерфейс для користувачів.

В ньому реалізована електронна форма замовлення на сервісне обслуговування і календар обліку часу для механіків, що дозволяє підвищити швидкість обслуговування а весь документообіг вести в електронному вигляді, що дуже зручно у випадку польового сервісу.
  
Механік отримує замовлення виїзду безпосередньо на смартфон, згідно отриманих замовлень будує план виїздів на декілька днів, має змогу ознайомитись з описом поломки по вказаній в замовленні інформації і контакту замовника. Крім того, згідно з замовленням, механік отримує інформацію, які запасні частини йому будуть потрібні і які потрібно отримати для цього виїзду зі складу.
Після того замовник підтверджує, що ремонт/ ТО завершені, залишаючи підпис безпосередньо на сенсорному екрані, вся інформація про виїзд  зберігається та перевіряється координатором, за бажанням  дублюється на email замовника. Такий тип підпису має таку ж юридичну силу, що й традиційний документ. Тобто роботу виконано швидко, без втрати інформації і часу.

  
Сама оболонка електронного замовлення в смартфоні універсальна і дає змогу додавати інші корисні програми. Система дозволяє наочно переглядати графіки планування робіт і проектів, отримувати додаткову інформацію. Заявка також дає можливість зареєструвати непродуктивний час механіків, обравши період часу та тип непродуктивного часу. В результаті ми маємо чітке бачення зайнятості сервісних спеціалістів а також прогрес обробки замовлень в режимі онлайн.

Крім іншого, додаток «Zeppelin Mobile» дає компанії можливість перейти від рукописних карток обліку робочого часу і звітів про виконану роботу до цифрової організації сервісу. Вже можна побачити помітні результати підвищення швидкості і ефективності роботи.

Однією з функцій «Zeppelin Mobile» є мобільна версія «Technical Communication HelpDesk».

Це служба технічної консультаційної підтримки в режимі онлайн яка об’єднує найкращих працівників з 7 дилерств східної частини холдингу ZEPPELIN для вирішення питань та спільних завдань з якими звертаються механіки, сервісні спеціалісти, інженери та продавців.
Користувачі високо оцінили службовий чат для спілкування з експертами в режимі реального часу. Додаток створений для ефективної комунікації, швидкого та просто доступу до бази даних Служби з вже вирішеними проблемами, користувачу варто просто вибрати категорію пошуку, ввести що саме його цікавить і одразу отримає відповідь.
Така служба підтримки  Цепелін дозволяє працювати  незалежно від місцезнаходження його фахівців, а також дозволяє ініціаторам запитів бути більш мобільними і мати можливість звернутися за допомогою з будь-якої локації поза офісом.
    

Заявка також дає можливість зареєструвати непродуктивний час механіків, обравши період часу та тип непродуктивного часу. В результаті ми маємо чітке бачення зайнятості сервісних спеціалістів а також прогрес обробки замовлень в режимі онлайн.
Джерело: zeppelin.ua
Інформацію розміщено на правах реклами
 
 
Интересные новости:
21.11.2018
2850
Цеппелін Україна стала учасником III Міжнародної спеціалізованої виставки гірничодобувної промислово...
21.11.2018
2623
В компанії "Золотой мандарин" новинка - садова чаша "Треві"...
25.04.2024
1340
«Бетон від Контур» використовує тільки високоякісні компоненти та контролює кожен етап в...
01.04.2024
3343
Співпраця Рууккі Україна з компаніями, які долучилися до програми “єВідновлення”, с...
20.03.2024
4075
Український підрозділ Ruukki оголосив про відкриття власного тренінг-центру для співпраці з партнера...