РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.515 EUR: 42.364
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.515
EUR 40.000 41.000 42.364
USD 39.500 39.830 39.515
EUR 42.070 42.700 42.364
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Мінрегіон пропонує при будівництві нових трас передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги

При будівництві нових трас планується передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги

3197 16.11.2018 в 07:13



Мінрегіон пропонує при будівництві нових трас передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги

 

«Ми почали роботу над оновленням будівельних норм щодо проектування автомобільних доріг загального користування. Зараз на трасах передбачається єдина ширина смуг руху 3,75 метрів та зупинкова смуга у 2,5 метри, що є небезпечною шириною для зупинки, наприклад, вантажного автомобіля. Тому тепер при будівництві трас плануємо передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту та розширення зупинкової смуги. Це унеможливить перевищення дозволеної швидкості на дорогах та сприятиме підвищенню безпеки руху», - написав на своїй сторінці у Facebook заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Таким чином Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує оптимізувати ширину смуг руху на автомобільних дорогах загального користування.

Відповідно до запропонованих змін, ширину крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту пропонується звузити з 3,75 м до 3,5 м. Крім того, за рахунок оптимізованої лівої смуги на дорогах 1 і 2 категорій планується робити зупинкову смугу шириною не 2,5 м, а 3 м. «Влаштування більш безпечних зупинкових смуг сприятиме уникненню можливих зіткнень при зупинках на трасах», - додав Парцхаладзе.



Згідно з проектом ДБН, такі норми мають стати обов’язковими при новому будівництві швидкісних трас та робитися за можливістю при проведенні реконструкції доріг.

Парцхаладзе нагадав, що з 1 вересня вступив в дію інший ДБН - щодо вулиць і доріг в населених пунктах, в якому міститься багато значних і якісних змін для створення безпеки пішоходів і водіїв.

Мінрегіон продовжує роботу над вдосконаленням та оновленням норм щодо проектування доріг для підвищення безпеки та комфорту руху і наразі опрацьовуються оновлення в державні будівельні норми щодо проектування та будівництва доріг загального користування. Проект змін до цього ДБН розробляється ДП “ДерждорНДІ”.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.


Хочете дізнатись більше про нові ДБН? Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>

 

 

 

 

 

 
 
Интересные новости:
14.11.2018
3251
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлю...
13.11.2018
4405
Мінрегіон планує посилити і зробити обов'язковими вимоги до безпечного влаштування пандусів для люде...
09.11.2018
2994
В Мінрегіоні опублікували зміни щодо ДБН, які стосуються зручності вулиць для людей з інвалідністю...
24.08.2023
2071
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1817
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3017
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...