Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
При будівництві нових трас планується передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги
Мінрегіон пропонує при будівництві нових трас передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги
«Ми почали роботу над оновленням будівельних норм щодо проектування автомобільних доріг загального користування. Зараз на трасах передбачається єдина ширина смуг руху 3,75 метрів та зупинкова смуга у 2,5 метри, що є небезпечною шириною для зупинки, наприклад, вантажного автомобіля. Тому тепер при будівництві трас плануємо передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту та розширення зупинкової смуги. Це унеможливить перевищення дозволеної швидкості на дорогах та сприятиме підвищенню безпеки руху», - написав на своїй сторінці у Facebook заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
Таким чином Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує оптимізувати ширину смуг руху на автомобільних дорогах загального користування.
Відповідно до запропонованих змін, ширину крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту пропонується звузити з 3,75 м до 3,5 м. Крім того, за рахунок оптимізованої лівої смуги на дорогах 1 і 2 категорій планується робити зупинкову смугу шириною не 2,5 м, а 3 м. «Влаштування більш безпечних зупинкових смуг сприятиме уникненню можливих зіткнень при зупинках на трасах», - додав Парцхаладзе.
Згідно з проектом ДБН, такі норми мають стати обов’язковими при новому будівництві швидкісних трас та робитися за можливістю при проведенні реконструкції доріг.
Парцхаладзе нагадав, що з 1 вересня вступив в дію інший ДБН - щодо вулиць і доріг в населених пунктах, в якому міститься багато значних і якісних змін для створення безпеки пішоходів і водіїв.
Мінрегіон продовжує роботу над вдосконаленням та оновленням норм щодо проектування доріг для підвищення безпеки та комфорту руху і наразі опрацьовуються оновлення в державні будівельні норми щодо проектування та будівництва доріг загального користування. Проект змін до цього ДБН розробляється ДП “ДерждорНДІ”.
Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.
Хочете дізнатись більше про нові ДБН? Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.