РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

Мінрегіон пропонує при будівництві нових трас передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги

При будівництві нових трас планується передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги

3240
16 ноября 2018 г.



Мінрегіон пропонує при будівництві нових трас передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги

 

«Ми почали роботу над оновленням будівельних норм щодо проектування автомобільних доріг загального користування. Зараз на трасах передбачається єдина ширина смуг руху 3,75 метрів та зупинкова смуга у 2,5 метри, що є небезпечною шириною для зупинки, наприклад, вантажного автомобіля. Тому тепер при будівництві трас плануємо передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту та розширення зупинкової смуги. Це унеможливить перевищення дозволеної швидкості на дорогах та сприятиме підвищенню безпеки руху», - написав на своїй сторінці у Facebook заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Таким чином Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує оптимізувати ширину смуг руху на автомобільних дорогах загального користування.

Відповідно до запропонованих змін, ширину крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту пропонується звузити з 3,75 м до 3,5 м. Крім того, за рахунок оптимізованої лівої смуги на дорогах 1 і 2 категорій планується робити зупинкову смугу шириною не 2,5 м, а 3 м. «Влаштування більш безпечних зупинкових смуг сприятиме уникненню можливих зіткнень при зупинках на трасах», - додав Парцхаладзе.



Згідно з проектом ДБН, такі норми мають стати обов’язковими при новому будівництві швидкісних трас та робитися за можливістю при проведенні реконструкції доріг.

Парцхаладзе нагадав, що з 1 вересня вступив в дію інший ДБН - щодо вулиць і доріг в населених пунктах, в якому міститься багато значних і якісних змін для створення безпеки пішоходів і водіїв.

Мінрегіон продовжує роботу над вдосконаленням та оновленням норм щодо проектування доріг для підвищення безпеки та комфорту руху і наразі опрацьовуються оновлення в державні будівельні норми щодо проектування та будівництва доріг загального користування. Проект змін до цього ДБН розробляється ДП “ДерждорНДІ”.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.


Хочете дізнатись більше про нові ДБН? Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>

 

 

 

 

 

14 ноября 2018 г.
3300
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлю...
13 ноября 2018 г.
4456
Мінрегіон планує посилити і зробити обов'язковими вимоги до безпечного влаштування пандусів для люде...
09 ноября 2018 г.
3017
В Мінрегіоні опублікували зміни щодо ДБН, які стосуються зручності вулиць для людей з інвалідністю...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3446
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4893
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2072
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
01 января 2000 г.
6
Бетономешалка для дачи или дома — какие модели лучше выбрать? Поможем определиться с объемом, ...
Вчера
451
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
1384
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
22 октября 2024 г.
1458
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1737
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
351
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!