РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.669 EUR: 42.497
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.669
EUR 40.000 41.000 42.497
USD 39.430 39.830 39.669
EUR 42.200 42.801 42.497
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

У Львові розповіли про переваги проекту "Вулиця для всіх"

Які переваги матиме проект
2930 08.11.2018 в 07:37




Вулиця для всіх

Вулицю Степана Бандери хочуть зробити зручною для всіх. Для цього автори намагалися врахувати побажання мешканців, пішоходів, велосипедистів та автовласників. Частину робіт вже розпочали. Обіцяють облаштувати зручні тротуари та зони для відпочинку. А транспортні потоки змінити, аби зробити вулицю безпечнішою.

Острівець відпочинку вже зараз облаштовують біля Органного залу. До кінця листопада обіцяють усе завершити. Затишно тут мало би бути як звичайним перехожим, так і відвідувачам органного залу.

«Ми хотіли невеличкими вкрапленнями навести просто порядок на теперішній площі, відповідно в самій площі по центру з'явиться один шар гравію, який є візуально більш доречним тут. Цей наступний шар зробить елементи більш горизонтальними, більш зручними», ‒ каже архітектор Антон Коломєйцев.

У центрі площі стоятиме ліхтар, а навколо нього лавочки. А неподалік ‒ вздовж вулиці Бібліотечної висадять дерева. Також на початку Бандери змінять транспортний рух.

«Ми запропонували рух на вулиці Бібліотечній зробити двосторонній. Автомобілі, які рухалися по вулиці Дорошенка, виїжджали на вулицю Бандери і тоді робили незручний поворот праворуч на 180 градусів і тоді потрапляли на вулицю Бібліотечну. Ми цей шлях скоротили, тепер відразу повертають на вулицю Бібліотечну», ‒ стверджує інженер ЛКП «Львівавтодор» Роман Зубачик.

Загалом пріоритет на Бандери матиме громадський транспорт. Тому і рухатись зможе з більшою швидкістю. Для автомобілів за проектом мають облаштувати понад сто паркомісць, замощених бруківкою. Тим часом на хідниках поруч із звичайною плиткою буде і тактильна ‒ для незрячих пішоходів. Власне пішохідною вулиця Бандери мала б стати біля церкви Ольги та Єлизавети. Там залишаться тільки трамваї.

Керівник відділу розвитку ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Могила стверджує, що на вулиці Степана Бандери біля церкви Ольги та Єлизавети було близько 400 машин за годину. Причому, на ділянці між вулицями Антоновича і головним корпусом «Львівської політехніки» ця інтенсивність в час пік сягала близько 1000 автомобілів за годину.

«Зважаючи на те, що в кінці вулиці Бандери є невелика інтенсивність транспорту загалом і серед нього є велика кількість громадського ‒ це було одне із основних рішень, чому було запропоновано цю ділянку зробити трамвайно-пішохідною», ‒ пояснив представник «Львівелектротрансу».

Дорогу вздовж усієї вулиці автори проекту пропонують вкрити якісним асфальтом, натомість бруківку залишити між трамвайними коліями. Проте, масштабні ремонтні роботи розпочнуться не раніше ніж через рік, бо проект мають ще остаточно затвердити.

Джерело: zaxid.net

 
 
Интересные новости:
08.11.2018
2827
Кто должен платить налог на недвижимость, если она находится в собственности нескольких человек...
08.11.2018
2657
Что такое тест-драйв жилья и зачем он нужен...
08.11.2018
3550
В Киеве планируют построить комплекс по переработке опавших листьев...
30.04.2024
1332
Пільги надаються, якщо середньомісячний сукупний дохід сім'ї пільговика в розрахунку на&nb...
06.03.2024
2488
Відповідне рішення вже ухвалила Київська обласна рада...
09.02.2024
3129
Проєктна документація ремонту тунелю між Либідською і Деміївською досі не готова. А для її експертиз...