РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.395 EUR: 45.142
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.395
EUR 40.000 41.000 45.142
USD 41.150 41.649 41.395
EUR 44.850 45.440 45.142
Новость

У Львові розповіли про переваги проекту "Вулиця для всіх"

Які переваги матиме проект
2970
08 ноября 2018 г.




Вулиця для всіх

Вулицю Степана Бандери хочуть зробити зручною для всіх. Для цього автори намагалися врахувати побажання мешканців, пішоходів, велосипедистів та автовласників. Частину робіт вже розпочали. Обіцяють облаштувати зручні тротуари та зони для відпочинку. А транспортні потоки змінити, аби зробити вулицю безпечнішою.

Острівець відпочинку вже зараз облаштовують біля Органного залу. До кінця листопада обіцяють усе завершити. Затишно тут мало би бути як звичайним перехожим, так і відвідувачам органного залу.

«Ми хотіли невеличкими вкрапленнями навести просто порядок на теперішній площі, відповідно в самій площі по центру з'явиться один шар гравію, який є візуально більш доречним тут. Цей наступний шар зробить елементи більш горизонтальними, більш зручними», ‒ каже архітектор Антон Коломєйцев.

У центрі площі стоятиме ліхтар, а навколо нього лавочки. А неподалік ‒ вздовж вулиці Бібліотечної висадять дерева. Також на початку Бандери змінять транспортний рух.

«Ми запропонували рух на вулиці Бібліотечній зробити двосторонній. Автомобілі, які рухалися по вулиці Дорошенка, виїжджали на вулицю Бандери і тоді робили незручний поворот праворуч на 180 градусів і тоді потрапляли на вулицю Бібліотечну. Ми цей шлях скоротили, тепер відразу повертають на вулицю Бібліотечну», ‒ стверджує інженер ЛКП «Львівавтодор» Роман Зубачик.

Загалом пріоритет на Бандери матиме громадський транспорт. Тому і рухатись зможе з більшою швидкістю. Для автомобілів за проектом мають облаштувати понад сто паркомісць, замощених бруківкою. Тим часом на хідниках поруч із звичайною плиткою буде і тактильна ‒ для незрячих пішоходів. Власне пішохідною вулиця Бандери мала б стати біля церкви Ольги та Єлизавети. Там залишаться тільки трамваї.

Керівник відділу розвитку ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Могила стверджує, що на вулиці Степана Бандери біля церкви Ольги та Єлизавети було близько 400 машин за годину. Причому, на ділянці між вулицями Антоновича і головним корпусом «Львівської політехніки» ця інтенсивність в час пік сягала близько 1000 автомобілів за годину.

«Зважаючи на те, що в кінці вулиці Бандери є невелика інтенсивність транспорту загалом і серед нього є велика кількість громадського ‒ це було одне із основних рішень, чому було запропоновано цю ділянку зробити трамвайно-пішохідною», ‒ пояснив представник «Львівелектротрансу».

Дорогу вздовж усієї вулиці автори проекту пропонують вкрити якісним асфальтом, натомість бруківку залишити між трамвайними коліями. Проте, масштабні ремонтні роботи розпочнуться не раніше ніж через рік, бо проект мають ще остаточно затвердити.

Джерело: zaxid.net

08 ноября 2018 г.
2874
Кто должен платить налог на недвижимость, если она находится в собственности нескольких человек...
08 ноября 2018 г.
2697
Что такое тест-драйв жилья и зачем он нужен...
08 ноября 2018 г.
3570
В Киеве планируют построить комплекс по переработке опавших листьев...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3529
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4943
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2119
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
444
Бетономешалка для дачи или дома — какие модели лучше выбрать? Поможем определиться с объемом, ...
Вчера
686
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
4228
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
22 октября 2024 г.
1470
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1749
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1275
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
353
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3681
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!