Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Нема дозволу - нема розв'язки
Укравтодор змушений буде відмовитися від реалізації проекту будівництва дворівневих розв’язок на дорозі М-06 до масиву Чайки та поблизу с. Білогородка, що є одними з найбільших місць концентрації ДТП на Житомирській трасі, через відмову Київради прийняти рішення про відведення землі.
Проект підвищення безпеки на підходах до м. Київ реалізується Державним агентством автомобільних доріг України спільно із Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) реалізує. В рамках цього проекту планується будівництво п’яти дворівневих транспортних розв’язок в передмісті Києва: на дорозі М-06 поворот до масиву Чайки (км 15+668), до с. Білогородка (км 20+029) та в с. Стоянка (км 21+767), а також на дорозі М-05 поворот в с. Чабани (км 15+390) та на с. Боярка (км 21+847). Усі проекти реалізуються за рахунок коштів позики міжнародних фінансових організацій (ЄБРР та ЄІБ).
Укравтодор вже провів міжнародний тендер для визначення підрядної організації, яка має забезпечити будівництво транспортних розв’язок, розробив проектну документацію. Наразі завершуються процедури із підписання договору на реалізацію цього проекту.
Будівництво транспортної розв'язки до масиву Чайки на трасі М-06 є дуже важливим, адже наразі у зв’язку із активною розбудовою житлового масиву кількість транспорту на цій ділянці дороги суттєво збільшилася. Окрім цього, тут проходить маршрут міського автобуса № 37.
Через активний трафік по трасі М-06 на під’їзді до Києва – розворот через три смуги зустрічної магістралі є вкрай небезпечним для всіх транспортних засобів. Низька пропускна спроможність через високу інтенсивність транспорту, недостатній рівень безпеки та зручності руху в існуючих умовах, щорічне зростання кількості транспортних засобів призводить до щорічного збільшення кількості та тяжкості дорожньо-транспортних пригод. Лише у період 2016 – 2017 рр. на цій ділянці трапилося 25 ДТП, в тому числі 8 ДТП з тяжкими наслідками. Крім того, періодично спостерігається зниження швидкості руху та зупинка автомобільного потоку не лише на лівоповоротному з'їзді, але й за основними напрямками дороги Київ - Чоп.
Довідкова інформації щодо реалізації проекту будівництва дворівневої транспортної розв’язки та інформація про перемовини з Київрадою щодо відведення землі для будівництва транспортної розв’язки:
На підставі затвердженого Укравтодором завдання на проектування від 21.10.2010 №10-4/10 та розпорядження Київської міської державної адміністрації від 22.09.2011 № 1748 "Про будівництво транспортної розв'язки в різних рівнях на км 15+668" (з’їзд на с. Чайка), було розроблено проектні рішення транспортної розв’язки у різних рівнях, які були схвалені Технічною радою Укравтодору, Департаментом ДАІ МВС України, Департаментом містобудування та архітектури (лист від 19.12.2012 № 16891/0/07/27-12). Влаштування вказаної транспортної розв’язки на км 15+668 автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп передбачено Генеральним планом м. Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року.
Без відведення близько 3,6 га земель лісового фонду, які перебувають на балансі КО "Київзеленбуд" та потрапляють під осередок забудови об'єкта – реалізація проекту неможлива. Замовник проектно-кошторисної документації (Служба автомобільних доріг у Київській області) згідно діючого порядку отримав від КО "Київзеленбуд" та його підрозділів погодження щодо вилучення земельних ділянок лісового фонду під розміщення об'єкту будівництва та в чергове (попередньо у 2014 році було відмовлено) звернулась до Департаменту земельних ресурсів КМДА для отримання Дозволу на розробку землевпорядної документації (справа № К-25741 від 20.11.2015).
Департаментом земельних ресурсів було підготовлено та направлено на розгляд та погодження проект рішення «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою під будівництво транспортної розв’язки» до постійно діючих комісій Київради.
Результатами розгляду постійно діючих комісій Київради з порушеного питання було:
1. 5 квітня 2016 року відбувся розгляд рішення постійною комісією Київради з питань містобудування, архітектури та землекористування.
Вирішили: відкласти розгляд проекту рішення та повернутись до розгляду цього питання після надання витягів з протоколів засідань постійних комісій Київміськради з питань транспорту, зв’язку та реклами та з питань екологічної політики.
2. 22 квітня 2016 року відбувся розгляд питання постійною комісією Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами.
Ухвалили: відхилити проект рішення Київської міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою.
3. 8 червня 2016 року відбувся розгляд питання постійною комісією Київської міської ради з питань екологічної політики.
Вирішили: відкласти розгляд проекту рішення Київради «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок» до отримання висновку постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами щодо впровадження альтернативного проекту будівництва транспортної розв’язки-з максимальним збереженням лісового фонду.
4. 25 листопада 2016 року відбувся розгляд питання постійною комісією Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами.
Ухвалили: Підтримати проект рішення Київської міської ради «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Службі автомобільних доріг у Київській області на автомобільній дорозі М-06 Київ-Чоп км 15+668 у Святошинському районі м.Києва для розміщення транспортної розв'язки в різних рівнях (К-25741)».
5. 11 жовтня 2017 року та 18 жовтня 2017 року відбулися розгляди питання постійною комісією Київської міської ради з питань екологічної політики.
Вирішили: питання розміщення транспортної розв'язки в різних рівнях на км 15+668 автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп не було підтримано.
6. 18 липня 2018 року відбувся розгляд питання постійною комісією Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами.
Вирішили: питання розміщення транспортної розв'язки в різних рівнях на км 15+668 автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп не було підтримано.
Відсутність Дозволу на розроблення проекту землеустрою для будівництва транспортної розв’язки не дозволяє розпочати будівельні роботи.
Джерело: прес-служба Укравтодору
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.