Укрзалізниця підписала меморандум про співробітництво зі світовими компаніями Alstom та CRRC. За словами очільника Укрзалізниці, наразі компанія вже має партнера-постачальника тепловозів і до кінця цього року має визначитися із стратегічним партнером з виробництва електровозів.
«Потреби компанії придбати не менше 200 локомотивів упродовж наступних семи років, а до 2029 року – до 500 нових електровозів. Якщо вантажні та пасажирські вагони здатні виготовити вітчизняні виробники, то до виробництва сучасних локомотивів маємо залучити іноземні компанії, саме тому проводимо переговори з чотирма найбільшими світовими виробниками», – розповів Євген Кравцов.
Він також зазначив, що Alstom є одним із лідерів у виробництві електровозів, котрий має значний досвід їх виготовлення для колії 1520. Так само компанія CRRC є одним з найбільших у світі виробником залізничної техніки та обладнання. «Я задоволений, що підписаними меморандумами ми кладемо початок нашій співпраці з французькою та китайською компаніями. Наша стратегічна мета – оновлення парку локомотивів. На сьогодні ми вже маємо стратегічного партнера у поставці тепловозів. І тому активно вивчаємо можливості ефективної співпраці щодо оновлення парку електровозів», – зазначив Євген Кравцов. Тим більше, що наразі в Україні електрифіковано майже 47 % колій, а нещодавно Урядом поставлено завдання впродовж двох років довести обсяг електрифікованих дільниць до 54 %.
Також принциповою позицією менеджменту Укрзалізниці є локалізація виробництва в Україні. «Ми зацікавлені знайти надійного партнера для оновлення нашого електровозного парку. Однак ключовою вимогою є локалізація виробництва в Україні, адже країна має достатньо потужностей та досвіду для виробництва та обслуговування нових локомотивів», – резюмував Євген Кравцов.
Наразі експлуатаційний парк електровозів Укрзалізниці складає близько 800 одиниць. Їх середній вік – 39,2 роки, зношеність – 92%.
Хочете дізнатись більше про проблему підвищення тарифів Укрзалізницею? Читайте новини в спецтемі «Проблема Укрзалізниці. Горяча тема» на Головному будівельному порталі України >>>
Источник: Залізничний інформаційний портал
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.