РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.630 45.230 44.968
Новость

Як «Укрзалізниця» нехтує вітчизняними вантожеперевезеннями

Шлях «Укрзалізниці» прямує в нікуди
3261
17 августа 2018 г.


БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів












Продовження  Ахіллесова п'ята ринку – Укрзалізниця: головні проблеми, і чим вона гальмує зростання наших підприємств


«УКРЗАЛІЗНИЦЯ» НЕХТУЄ ВІТЧИЗНЯНИМИ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯМИ ?!


Вперше члени Ради директорів Конфедерації будівельників України звернулись до віце-прем'єра, до Міністра Геннадія Зубка: Ви наш куратор і голос в Уряді. Просимо доповісти Уряду про чергові «реформаторські новели: в «Укрзалізниці»:

  • БЕЗ рішення Уряду
  • БЕЗ згоди Федерації роботодавців України і Профспілки
  • БЕЗ реєстрації в Мінюсті

внутрішнім наказом Мінінфраструктури оприлюднені наміри збільшити сплату за порожні вагони в 2 рази і т.д.

Вручили аналітику і просили винести на засідання Уряду згубні, цинічні та витіюваті для будівельної галузі «зближення тарифів» та «уніфікацію тарифної політики на перевезення порожніх вагонів» від «Укрзалізниці».





Поки «зближують» – підвищують тарифи, із Львівської залізниці відправити будматеріали до Казахстану чи до міст, заводів в Україні неможливо – перевозять вугілля, а шахтарі без зарплат страйкують.

Із Коростеня – 150 км – вантажі доставляються за 6-7 діб.

Із Сум в Білорусь білоруські вагони відправили порожняком, бо виробник цегли «Керамейя» не усвідомив, що то раніше рішення приймалось в Сумах і Білорусі, а тепер в Києві... нездатні прийняти очевидне рішення без «особистої зустрічі» із власником вантажу... відправили порожні вагони.

А взагалі невиконання плану капітальних інвестицій та незбалансоване підвищення залізничних тарифів та вартості використання вагонів ПАТ «Укрзалізниця» коштувало українській промисловості лише за період із листопада 2017 року по липень 2018 року додаткових 21 млрд. грн.

За ці кошти можна було придбати, до того ж у вітчизняного виробника, 20 000 нових вантажних вагонів. Коли в Україні є всього 100 000 вагонів.

Обіцяють, здирають кошти на нові вагони та тепловози – а їх все меншає!

Сподіваємось, що в. о. Голови правління Євген Кравцов надасть нам відповідь.

Розраховуємо на оперативне реагування та інформування відповідно до чинного законодавства.


Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів
Іван Салій

Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

16 августа 2018 г.
13376
К чему приведет дальнейшее промедление с решением системных проблем УЗ...
15 августа 2018 г.
3237
В частности, в случае повышения тарифов на подачу вагонов для угля, его стоимость для местных ТЭЦ во...
14 августа 2018 г.
4321
Несмотря на рост цен, импортные стройматериалы остаются дороже украинских на 20-30 %...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
01 ноября 2024 г.
4710
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
1897
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
31 октября 2024 г.
2623
Згідно з ухваленим документом, громадським об'єднанням, які опікуються охороною культурної спадщини,...
01 ноября 2024 г.
1158
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
01 ноября 2024 г.
525
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
31 октября 2024 г.
3369
Автори проєкту вирішили перепланувати об'єм будинку та оптимізувати його просторову конфігурацію від...
22 октября 2024 г.
1411
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1690
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1266
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
345
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3674
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!