Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.331 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.691 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.331 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.691 |
БЛОГ ІВАНА САЛІЯ
Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів
Продовження Ахіллесова п'ята ринку – Укрзалізниця: головні проблеми, і чим вона гальмує зростання наших підприємств
«УКРЗАЛІЗНИЦЯ» НЕХТУЄ ВІТЧИЗНЯНИМИ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯМИ ?!
Вперше члени Ради директорів Конфедерації будівельників України звернулись до віце-прем'єра, до Міністра Геннадія Зубка: Ви наш куратор і голос в Уряді. Просимо доповісти Уряду про чергові «реформаторські новели: в «Укрзалізниці»:
внутрішнім наказом Мінінфраструктури оприлюднені наміри збільшити сплату за порожні вагони в 2 рази і т.д.
Вручили аналітику і просили винести на засідання Уряду згубні, цинічні та витіюваті для будівельної галузі «зближення тарифів» та «уніфікацію тарифної політики на перевезення порожніх вагонів» від «Укрзалізниці».
Поки «зближують» – підвищують тарифи, із Львівської залізниці відправити будматеріали до Казахстану чи до міст, заводів в Україні неможливо – перевозять вугілля, а шахтарі без зарплат страйкують.
Із Коростеня – 150 км – вантажі доставляються за 6-7 діб.
Із Сум в Білорусь білоруські вагони відправили порожняком, бо виробник цегли «Керамейя» не усвідомив, що то раніше рішення приймалось в Сумах і Білорусі, а тепер в Києві... нездатні прийняти очевидне рішення без «особистої зустрічі» із власником вантажу... відправили порожні вагони.
А взагалі невиконання плану капітальних інвестицій та незбалансоване підвищення залізничних тарифів та вартості використання вагонів ПАТ «Укрзалізниця» коштувало українській промисловості лише за період із листопада 2017 року по липень 2018 року додаткових 21 млрд. грн.
За ці кошти можна було придбати, до того ж у вітчизняного виробника, 20 000 нових вантажних вагонів. Коли в Україні є всього 100 000 вагонів.
Обіцяють, здирають кошти на нові вагони та тепловози – а їх все меншає!
Сподіваємось, що в. о. Голови правління Євген Кравцов надасть нам відповідь.
Розраховуємо на оперативне реагування та інформування відповідно до чинного законодавства.
Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів
Іван Салій
Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.