РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.539 EUR: 46.158
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.539
EUR 40.000 41.000 46.158
USD 41.330 41.831 41.539
EUR 45.900 46.709 46.158
Новость

Як «Укрзалізниця» нехтує вітчизняними вантожеперевезеннями

Шлях «Укрзалізниці» прямує в нікуди
3308
17 августа 2018 г.


БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів












Продовження  Ахіллесова п'ята ринку – Укрзалізниця: головні проблеми, і чим вона гальмує зростання наших підприємств


«УКРЗАЛІЗНИЦЯ» НЕХТУЄ ВІТЧИЗНЯНИМИ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯМИ ?!


Вперше члени Ради директорів Конфедерації будівельників України звернулись до віце-прем'єра, до Міністра Геннадія Зубка: Ви наш куратор і голос в Уряді. Просимо доповісти Уряду про чергові «реформаторські новели: в «Укрзалізниці»:

  • БЕЗ рішення Уряду
  • БЕЗ згоди Федерації роботодавців України і Профспілки
  • БЕЗ реєстрації в Мінюсті

внутрішнім наказом Мінінфраструктури оприлюднені наміри збільшити сплату за порожні вагони в 2 рази і т.д.

Вручили аналітику і просили винести на засідання Уряду згубні, цинічні та витіюваті для будівельної галузі «зближення тарифів» та «уніфікацію тарифної політики на перевезення порожніх вагонів» від «Укрзалізниці».





Поки «зближують» – підвищують тарифи, із Львівської залізниці відправити будматеріали до Казахстану чи до міст, заводів в Україні неможливо – перевозять вугілля, а шахтарі без зарплат страйкують.

Із Коростеня – 150 км – вантажі доставляються за 6-7 діб.

Із Сум в Білорусь білоруські вагони відправили порожняком, бо виробник цегли «Керамейя» не усвідомив, що то раніше рішення приймалось в Сумах і Білорусі, а тепер в Києві... нездатні прийняти очевидне рішення без «особистої зустрічі» із власником вантажу... відправили порожні вагони.

А взагалі невиконання плану капітальних інвестицій та незбалансоване підвищення залізничних тарифів та вартості використання вагонів ПАТ «Укрзалізниця» коштувало українській промисловості лише за період із листопада 2017 року по липень 2018 року додаткових 21 млрд. грн.

За ці кошти можна було придбати, до того ж у вітчизняного виробника, 20 000 нових вантажних вагонів. Коли в Україні є всього 100 000 вагонів.

Обіцяють, здирають кошти на нові вагони та тепловози – а їх все меншає!

Сподіваємось, що в. о. Голови правління Євген Кравцов надасть нам відповідь.

Розраховуємо на оперативне реагування та інформування відповідно до чинного законодавства.


Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів
Іван Салій

Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

16 августа 2018 г.
13421
К чему приведет дальнейшее промедление с решением системных проблем УЗ...
15 августа 2018 г.
3290
В частности, в случае повышения тарифов на подачу вагонов для угля, его стоимость для местных ТЭЦ во...
14 августа 2018 г.
4374
Несмотря на рост цен, импортные стройматериалы остаются дороже украинских на 20-30 %...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2772
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3986
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6403
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Сегодня
545
Ручная уборка отнимает часы и не всегда эффективна, из-за чего современный робот пылесос для очистки...
Сегодня
697
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
Сегодня
6274
Його відзначили за «виняткові досягнення в спотворенні міських пейзажів»...
23 декабря 2024 г.
3510
Юрій Шевага, Директор компанії БІГ-СІТІ розповів про стан та вплив війни на мостову інфраструкт...
16 января 2023 г.
7000
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про створення Державного агентства відновлення та розвитку інфраст...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!