Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Відповідні зміни містяться у новому ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій», який вступає в силу з 1 вересня 2018 року
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми, зокрема, однією з нових норм передбачається створення у великих містах транспортно-пересадочних вузлів з метою формування якісних взаємозв’язків між маршрутними мережами пасажирського транспорту, кращого регулювання пасажиропотоків та підвищення зручності здійснення пересадок пасажирів між різними видами транспорту. Відповідні зміни містяться у новому ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій», який вступає в силу з 1 вересня 2018 року.
Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
«У більшості країн Європи та світу пересадка з одного виду транспорту на інший займає мінімум часу та не завдає людям зайвих незручностей. Ми хочемо, щоб в українських крупних містах всі маршрутні мережі також були якісно поєднані між собою транспорно-пересадочними вузлами. Містам це допоможе сформувати правильну логістику та взаємозв’язки між всіма основними видами транспорту та регулювати пасажиропотоки. Для людей це комфорт та швидкість пересування», - сказав він.
Згідно з новим ДБН, такі ТПВ слід розміщувати переважно в периферійній зоні міст або на підходах до центру міста для обмеження в’їзду в центральну зону індивідуального транспорту.
Зокрема, міжнародні ТПВ слід розміщувати біля аеропортів, залізничних вокзалів, портів; регіональні чи приміські - біля автостанцій, приміських залізничних станцій; міські - біля станцій швидкісних видів транспорту (метрополітену, швидкісного трамвая, міської залізниці), в місцях перетину кількох видів пасажирського транспорту та в районах великих громадських чи торгових об’єктів.
Транспортно-пересадочні вузли повинні забезпечувати максимально комфортну та швидку пересадку пасажирів з одного виду транспорту на інший. Тому дальність пішохідних підходів до зупинок у ТПВ не повинна перевищувати 200 м. Витрати часу на здійснення пересадок не повинні перевищувати 10 хвилин з урахуванням часу на очікування. Якщо ж проектування передбачає, що дальність пішохідних підходів перевищує нормативну, то для скорочення витрат часу на пересадку треба використовувати локальні транспортні системи - ескалатори та травелатори.
Оновлений ДБН офіційно вступає в силу з 1 вересня 2018 року.
Проект розроблений на заміну ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень», ДБН Б.2.4-1- 94 «Планування і забудова сільських поселень», ДБН Б.2.4-3- 95 «Генеральні плани сільськогосподарських підприємств», ДБН Б.2.4-4- 97 «Планування та забудова малих сільськогосподарських підприємств та селянських (фермерських) господарств», ДБН Б.1-2- 95 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження і затвердження комплексних схем транспорту для міст України», СНиП ІІ-89- 80 «Генеральные планы промышленных предприятий».
Хочете дізнатись більше про нові ДБН? Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>
Джерело: Мінрегіон
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.