| Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
| USD | 39.800 | 40.300 | 42.042 |
| EUR | 40.000 | 41.000 | 48.983 |
| USD | 41.800 | 42.191 | 42.042 |
| EUR | 48.550 | 49.200 | 48.983 |
АТ «Укрзалізниця» уклала стратегічну угоду з французькою компанією Alstom на постачання 55 вантажних двосистемних електровозів загальною вартістю 473 млн євро, повідомило Міністерство розвитку громад і територій, пише Build Portal.
Ця угода стала результатом міжнародного тендера під егідою Світового банку, в якому брали участь понад десять виробників з Європи та Азії. грантовій підтримці фонду URTF (близько 173 млн євро) фактична вартість для УЗ знизилася приблизно на 37 %, решту фінансує Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) - кредит у 300 млн євро.
Глава правління Укрзалізниці Олександр Перцовський повідомив, що повернення кредиту розпочнеться через чотири роки і триватиме 18 років, а джерелом погашення стануть майбутні доходи від вантажних перевезень.
Нові електровози потужністю 9000 кВт, розраховані на швидкість до 120 км/год і тягу при рушанні до 800 кН, прибудуть в Україну з першого кварталу 2027 року, а повна поставка триватиме до 2029-го.
За оцінками УЗ, ці 55 локомотивів зможуть замінити близько 80 застарілих моделей, що дозволить скоротити операційні витрати на понад 30 %. Угода також включає навчання машиністів і персоналу сервісу, а обслуговування локомотивів буде здійснюватись на одному з українських підприємств.
Крім того, підписане меморандумне рішення передбачає залучення українських виробників компонентів (системи безпеки, засоби зв’язку, гальмівні колодки, колісні пари тощо) для сервісного циклу локомотивів.
За сповідомденням Мінрозвитку, оновлення тягового парку є критично важливим: середній вік локомотивів УЗ становить 46 років, а зношеність перевищує 96 %, що загрожує зниженням вантажної пропускної спроможності без інвестицій.
Вогнезахист залізобетонних конструкцій: безпека, сертифікація, довговічність
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.