 
     
    | Банк | Покупка | Продажа | НБУ | 
| USD | 39.800 | 40.300 | 41.970 | 
| EUR | 40.000 | 41.000 | 48.513 | 
| USD | 41.710 | 42.160 | 41.970 | 
| EUR | 48.260 | 48.960 | 48.513 | 
Урядова організація Нідерландів, яка відповідає за підтримку та розширення інфраструктури національної залізничної мережі, ProRail розпочинає річні випробування системи автоматичного управління поїздами (ATO) у вантажному коридорі Betuweroute.
У тесті використовується локомотив DB Cargo, обладнаний для АТО, що працює з вагонами різної ваги, але без комерційного вантажу, повідомляє МRAIL MARKET.
Випробування включає і GoA2 - напівавтономний формат із наглядом водія, і GoA4 - повністю автономний формат із дистанційним моніторингом. Локомотив оснащено системами дистанційного спостереження та управління, а тестова команда буде присутня в кабіні протягом усього випробування.
Betuweroute був обраний через його статус спеціального вантажного коридору, оснащеного Європейською системою управління поїздами (ERTMS) і без залізничних переїздів, створюючи контрольоване середовище для тестування.
Очікувані результати від повного розгортання АТО включають збільшення потужності на 20-30% на конкретних коридорах під GoA4, скорочення споживання енергії до 15% та економію експлуатаційних витрат до 20% завдяки поліпшенню схем водіння та скороченню простою.
Після завершення фази тестування результати будуть оцінені та використані для стандартизації та сертифікації, з довгостроковою метою більш широкого розгортання технології ATO через такі коридори, як Рейн-Альпійський маршрут.
 Комплексна тепло- та пароізоляція для цивільного та промислового будівництва
Комплексна тепло- та пароізоляція для цивільного та промислового будівництва 
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.