Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.232 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 48.497 |
USD | 40.980 | 41.451 | 41.232 |
EUR | 48.200 | 48.771 | 48.497 |
Після запровадження лімітів 20 миль/год кількість загиблих і тяжко поранених на дорогах Лондона зменшилася на 34%, а смертність серед дітей впала на 75%
The Guardian опублікувало колонку мера Лондона Садіка Хана про запровадження в містах зон із лімітом 20 миль/год (приблизно 30 км/год).
За його словами, є підтверджені дані, що такі обмеження рятують життя й зменшують кількість тяжких ДТП – смертність серед дітей зменшується вчетверо.
Дослідження компанії Transport for London, яка займається перевезеннями в місті, показало, що після запровадження лімітів 20 миль/год кількість загиблих і тяжко поранених на дорогах Лондона зменшилася на 34%, а смертність серед дітей впала на 75%.
До того ж поїздки довшими не стали, адже час в основному втрачається на перехрестях. Зони зі шкидкісним лімітом стали тихішими й безпечнішими, там люди охочіше ходять пішки та їздять велосипедом, а водії рідше потрапляють у ДТП і платять менше за страхування. Зараз понад три чверті мешканців підтримують 20 миль/год у своїх районах.
Взагалі впровадження лімітів відбувається системно. Так половина міських вулиць уже має ліміт 20 миль/год. Також створили понад 800 «шкільних вулиць» по всьому місту, зменшивши забруднення повітря токсичними речовинами, також збільшили кількість захищених велосипедних маршрутів у п’ять разів.
Ці обмеження вплинули і на покращення якості повітря – рівень NO2 знизився на 27%. Також з 2021 року Лондон запровадив стандарт прямого огляду для вантажівок, змусивши впроваджувати заходи безпеки та покращувати оглядовість із кабіни. В результаті у 2023-му кількість смертельних ДТП з вантажівками знизилась на 62% проти показників 2017–2019 років.
Заходи, про які говорить мер Лондона, впроваджуються в рамках програми Vision Zero. Нагадуємо, що у Гельсінкі також ввели подібні обмеження швидкості, і торік у місті не сталося жодної смертельної ДТП.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.