РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.515 EUR: 48.647
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.515
EUR 40.000 41.000 48.647
USD 41.250 41.660 41.515
EUR 48.190 48.771 48.647
Новость

Перший у світі: у Китаї запустили потяг на магнітному підвісі з постійними магнітами

Потяг рухається зі швидкістю 80 км/год без фізичного контакту з колійною структурою. Витрати на будівництво подібної транспортної системи становлять приблизно десяту частину від витрат на спорудження лінії метро
5493
17 августа 2022 г.


Потяг на
магнітному підвісі


У китайській провінції Цзянсі відкрито першу у світі лінію транспортної системи на магнітному підвісі, оснащену постійними магнітами. Магніти створюють постійну силу відштовхування, достатню для утримання двовагонного поїзда з 88 пасажирами.

Про це пише Сіньхуа.

Систему відрізняє також верхнє розташування колійної структури.

Пілотна лінія завдовжки 800 метрів розташована на висоті 10 метрів над поверхнею землі. Потяг рухається зі швидкістю 80 км/год без фізичного контакту з колійною структурою. Через практично повну відсутність тертя для потягу потрібні лише незначні витрати електроенергії. Технологія, що застосовується, створює невисокий рівень електромагнітного випромінювання, а витрати на будівництво подібної транспортної системи становлять приблизно десяту частину від витрат на спорудження лінії метро.

Нова технологія магнітного підвісу розроблена фахівцями Університету науки та технології провінції Цзянсі, групи China Railway Liuyuan (CRL), компанії China Railway Hi‑Tech Industry.

Місцева транспортна адміністрація має намір після ходових випробувань збільшити довжину лінії до 7,5 км, а максимальну швидкість поїздів - до 120 км/год.

Зазначається, що транспортна система на магнітному підвісі на основі постійних магнітів має суттєві переваги перед альтернативою у вигляді підземної лінії метро за такими показниками, як швидкість та комфорт. У Китаї на більшості підземних ліній метро максимальна швидкість поїздів не перевищує 80 км/год, тоді як швидкість поїзда на магнітному підвісі на основі постійних магнітів з керуванням за допомогою штучного інтелекту може бути на 50% вищою.

Навіть у центрі міста з інтенсивним рухом транспорту потяг може розвивати досить високу швидкість та уникати заторів, а пасажирам з висоти відкриваються мальовничі краєвиди. Такий поїзд створює значно менше шуму та не викликає електромагнітних перешкод.

Будівництво подібних ліній на додаток до метрополітену та полегшеного рейкового транспорту дозволить формувати ефективні системи міського транспорту та послужить стимулом для виробництва високотехнологічного обладнання.

Цікаво про ремонти: для чого потрібна, як вибрати та користуватися шпаклівкою для стін

Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal

Источник:
cfts
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
17 августа 2022 г.
3992
Програма передбачає співфінансування: 30% оплачують мешканці, а 70% – міський бюджет...
16 августа 2022 г.
3509
Податок становитиме 23 долари в години пік...
16 августа 2022 г.
3143
Спостерігається позитивна динаміка, але показники все одно нижчі, ніж торік. У травні виготовили 150...
13 августа 2025 г.
2953
Інвестиційні проекти, які можна буде компенсувати через власні податки підприємства, мають бути реал...
11 августа 2025 г.
39199
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
31 июля 2025 г.
3283
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
13 августа 2025 г.
5485
Будівля виглядає як художня інсталяція завдяки оптичним ілюзіям. Взагалі у дизайні використано ...
06 августа 2025 г.
5567
Зазвичай маршрут передбачає найкоротше сполучення між пунктами, але тут сама подорож стає місцем при...
01 августа 2025 г.
5483
Хоча Лукас наполягає, що музей не є святинею, присвяченою “Зоряним війнам”, шанувальника...
05 августа 2025 г.
1183
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
05 августа 2025 г.
2929
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
2034
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!