РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.867 EUR: 48.453
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.867
EUR 40.000 41.000 48.453
USD 41.500 42.010 41.867
EUR 48.250 48.969 48.453
Новость

70% ремонтів на українських дорогах – неякісні: на що "спустили" 607 млн грн

Рахункова палата перевірила використання із держбюджету у 2018 році 11,5 млрд грн на місцеві дороги
2702
08 июля 2019 г.



"Ремонт" доріг

Рахункова палата провела аудит ефективності використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.

У восьми областях, в яких безпосередньо проводився аудит, встановлено неефективне використання 607 млн грн субвенції. На 77 дорогах і мостах з 108 об'єктів, обстежених щодо повноти та якості виконаних робіт, встановлено невиконання або неналежне виконання, яке протягом нетривалого часу спричинило значні руйнування та деформації дорожнього покриття.

За результатами аудиту Рахункова палата виокремила п'ять проблемних питань, які впливають на ефективність державних субвенцій на будівництво і ремонт доріг:

1) безсистемність управління наявними фінансовими ресурсами на центральному та місцевому рівнях;

2) недостатність бюджетного фінансування розвитку автомобільних доріг місцевого значення;

3) неякісне виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автодоріг (фото додаються);

4) недостатність заходів з упередження перевезення вантажів понад встановлені вагові нормативи;

5) невжиття заходів щодо розвантаження автодоріг за рахунок належного розвитку водного та залізничного транспорту.

Аудитом досліджено діяльність у цьому напрямі Укравтодору, який погоджує переліки об'єктів дорожнього господарства, що ремонтуються в областях, та Міністерства інфраструктури (без безпосереднього виходу на об'єкт на основі встановлених законодавчо повноважень Міністерства, запитів, документів).

Виявлені аудитом проблеми, передусім, є наслідком неналежної координації дій та розпорошення відповідальності за управління автомобільними дорогами між трьома центрами прийняття управлінських рішень: Міністерством інфраструктури (як центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства); Укравтодором (як центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління дорогами); обласними і Київською міською державними адміністраціями (як органами, наділеними повноваженнями управляти автомобільними дорогами загального користування місцевого значення).

Відповідальність за вказані недоліки Мінінфраструктури покладає лише на обласні, Київську міську державні адміністрації та Укравтодор, що суперечить положенням статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги» в частині формування державної політики у сфері дорожнього господарства та забезпечення управління автомобільними дорогами загального користування саме Міністерством.

Джерело:
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
08 июля 2019 г.
3683
Мерія зробила ще один крок до початку будівництва Палацу спорту на Сихові...
08 июля 2019 г.
2732
В кожному регіоні краще спрацює одна з трьох стратегій відновлення та будівництва доріг...
08 июля 2019 г.
4877
У Парцхаладзе пояснили, в яких містах реновація житла є вигідною...
16 июня 2025 г.
2832
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2582
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3056
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
01 января 2000 г.
17
Покрокова інструкція з монтажу плоскої покрівлі: від підготовки основи до наплавлення фінішного шару...
Вчера
677
Надежная и качественная запорная арматура проверенная временем от поставщика в Украине. Клапаны, вен...
Вчера
4258
Метою ініціативи є підвищення темпів будівництва та спрощення погоджень. Так, типові проєкти можна б...
Вчера
1582
Вже за тиждень відбудеться Business Club КБУ, присвячений аналітиці українського ринку нерухомості з...
14 июля 2025 г.
1434
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
19 июня 2025 г.
3213
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!