РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.585 EUR: 48.638
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.585
EUR 40.000 41.000 48.638
USD 41.330 41.831 41.585
EUR 48.300 49.000 48.638
Новость

В Укравтодорі пояснили, як потрібно ремонтувати дороги в різних регіонах України

В кожному регіоні краще спрацює одна з трьох стратегій відновлення та будівництва доріг
2727
08 июля 2019 г.



Ремонт доріг

Для реалізації Стратегії розвитку Т-доріг, яку сьогодні керівник Державного агентства автомобільних доріг України презентував на засіданні Уряду, запропоновано кілька можливих варіантів, які планується застосувати комлексно – залежно від технічних характеристик дороги, особливостей регіонів та доступності ресурсів.

Перший шлях - це капітальні ремонти, один з варіантів якого - нова для України технологія так званого укочуваного бетону.

Славомір Новак: «В Європі цю технологію активно застосовують на місцевих дорогах. Замість кількох шарів бітумних мас – на укріплену основу укладається один шар укочуваного бетону, що дозволяє економити час виконання робіт та знижує витрати».

Таку технологію в Україні можна використовувати у Південно-східних та центральних областях. З одного боку, це дасть імпульс розвитку внутрішнього ринку (виробництву цементів), використанню місцевих природніх ресурсів (вапняку), з іншого – дозволить забезпечити якісне покриття в регіонах з великою інтенсивністю руху, де є велике навантаження на дорогу та високі температури у літній період.

Другий варіант – холодний ресайклінг. Це поширений зараз метод ремонту доріг, коли знімається верхній шар покриття, переробляється та із додаванням в’яжучих матеріалів укладається знову. Рекомендуємо його застосовувати у Північно-західних областях.

«Третій варіант капітального ремонту Т-доріг, - зауважив керівгик Укравтодору, - використання відходів промисловості в основі. - Рекомендуємо застосовувати цей варіант у місцях розташування великих промислових виробництв, особливо у Східних областях».

Окремо варто зазначити, що використання технологій укочуваного бетону та додавання відходів промислових виробництв вимагає змін до ДБН та ДСТУ.

«Там, де ситуація дозволяє – будемо іти другим шляхом – виконувати поточний ремонт, - зауважив Славомір Новак. - На жаль, протяжність доріг, де можна робити такі ремонти, є невеликою – 15 %. Решта потребує капітального ремонту».









Джерело:
ukravtodor
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
08 июля 2019 г.
4868
У Парцхаладзе пояснили, в яких містах реновація житла є вигідною...
05 июля 2019 г.
2867
4 липня започатковано роботу Всеукраїнської громадської організації HOUSING UKRAINE...
05 июля 2019 г.
3363
Строители изменили эркер старинного дома на Садовой...
16 июня 2025 г.
2766
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2549
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3005
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
Вчера
6970
Корпус судна оздоблений металізованим монограмним візерунком Louis Vuitton, а з носа «корабля&...
25 июня 2025 г.
8788
Було реконструйовано мозаїки з понад 85 тисяч фрагментів плитки Nolla, вазони ручної роботи, перголи...
24 июня 2025 г.
4468
Проєкт показує, як можна використовувати залишки будматеріалів у просторі для міста. Він став т...
19 июня 2025 г.
2855
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
455
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3065
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!