РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.751 EUR: 47.386
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.751
EUR 40.000 41.000 47.386
USD 41.500 42.005 41.751
EUR 47.140 47.840 47.386
Статьи

У Норвегії збудують найдовший і найглибший у світі підводний мегатунель. Він коштуватиме $1,9 мільярда

Тунель-рекордсмен матиме довжину понад 25 км. Тунель буде не лише найдовшим у світі, але й найглибшим, оскільки його максимальна глибина сягатиме 396 м.
13707
07 февраля 2025 г.

У Норвегії побудують найдовший і найглибший тунель

Норвегія розкрила свої плани щодо будівництва нового підводного мегатунелю. Цій країні вже належить рекорд найдовшого тунелю у світі – тунель Лердал, який простягається на понад 24 км. Тунель будувався п'ять років і з'єднує муніципалітети Лердал і Аурланд. Прохід настільки довгий, що людям, які його проєктували, довелося вигадати заходи проти клаустрофобії, щоб запобігти паніці під час подорожі.

Але Лердальський тунель незабаром буде затьмарений наступним проєктом Норвегії – підводним мегатунелем довжиною понад 25 км, будівництво якого коштуватиме більш ніж 1,9 мільярда доларів, повідомляє The Independent.

Тунель буде не лише найдовшим у світі, але й найглибшим, оскільки його максимальна глибина сягатиме 396 м.

Проєкт відомий під назвою Rogfast і з'єднає райони Рандаберг і Бокн між собою.

Наразі країна значною мірою покладається на свою прибережну автомагістраль E39, яка пролягає від Тронхейма на крайній півночі до Крістіансанда на півдні. Подорож між двома містами займає 21 годину, але Rogfast скоротить цей час на 11 годин.

Кажуть, що знадобиться лише близько 35 хвилин, щоб дістатися від одного кінця тунелю до іншого. Як повідомляється, його використання коштуватиме водіям 37 доларів.

Нинішній маршрут переривається сімома поромними переправами, які часто затримуються через погану погоду.

Говорячи про плани Норвегії, Оддвар Каармо, керівник проєкту Rogfast, сказав: "Порт Мортавіка є досить відкритим, і взимку пороми іноді змушені перенаправлятися до іншого порту. Після завершення будівництва тунелю нам не доведеться покладатися на гарну погоду, щоб утримувати дороги відкритими. Приблизно через пів року після останнього буріння і вибуху ми повинні здати проєкт, тому нам доведеться виконувати багато роботи одночасно. Це більше про логістику, ніж про прокладання тунелю".

Очікується, що будівництво буде завершено 2033 року.

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Фото: Norwegian Public Roads Administration/Norconsult

Джерело: tsn.ua

03 февраля 2025 г.
12147
Міст довжиною 400 метрів зʼєднує два терикони, що залишилися після роботи вугільних шахт. ...
28 января 2025 г.
5532
Архітектори створили дизайн, який зберігає архітектурну цілісність будівлі, спроєктованої Тао Г...
27 января 2025 г.
6932
В бункері вартістю 300 мільйонів доларів зможуть розміститися 625 найбагатших людей світу...
23 января 2025 г.
4791
Будинок закрито від вулиці бетонними стінами без вікон. Навколишня забудова настільки щільна, що вік...
23 января 2025 г.
11084
Технології дозволяють будинкам функціонувати автономно, включаючи виробництво енергії та води, що ро...
22 января 2025 г.
5077
Концепція базується на грі з рельєфом – один з фасадів будівлі підпорядковується важливій пішо...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
23 декабря 2019 г.
3330
У компаніях FOMALGAUT GROUP впроваджений 3-рівневий контроль якості продукції. При цьому компанії гр...
31 октября 2019 г.
3581
Осенью становится актуальной подготовка незавершенного строительства к зимовке, то есть консервации,...
24 октября 2019 г.
5276
Бензиновый генератор пригодится в местности, где отсутствует электроснабжение или наблюдаются частые...
25 апреля 2025 г.
4553
Пентхауси №80 та №82 продаються разом із можливістю їх об'єднання у чотирирівневу резиденцію з прива...
24 апреля 2025 г.
5668
В основі технології лежить методика використання сонячної енергії для розплавлення місячного грунту ...
18 апреля 2025 г.
5612
Церкву було збудовано сто років тому, а з 2023-го вона не працює, бо відвідування храмів у Нідерланд...
16 января 2024 г.
2396
Інноваційна технологія безкаркасних холодильних та морозильних складів з сендвіч-панелей дозволяє на...
23 ноября 2023 г.
2923
Створити комфортний будинок, в якому споживання енергії навіть в найхолоднішу пору року буде зведено...
14 марта 2023 г.
7129
Дізнайтесь на реальному прикладі застосування технологій народного будівництва, як українці обирали ...
Як правильно обрати анкер і якими є практичні поради до його застосування...
Создание ограждения часто сопровождается поиском оптимальных материалов, комбинируя разные варианты ...
BUILD PORTAL - Агрегатор статей
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!