РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.340 EUR: 48.306
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.340
EUR 40.000 41.000 48.306
USD 41.200 41.601 41.340
EUR 48.100 48.771 48.306
Статьи

У Норвегії збудують найдовший і найглибший у світі підводний мегатунель. Він коштуватиме $1,9 мільярда

Тунель-рекордсмен матиме довжину понад 25 км. Тунель буде не лише найдовшим у світі, але й найглибшим, оскільки його максимальна глибина сягатиме 396 м.
13835
07 февраля 2025 г.

У Норвегії побудують найдовший і найглибший тунель

Норвегія розкрила свої плани щодо будівництва нового підводного мегатунелю. Цій країні вже належить рекорд найдовшого тунелю у світі – тунель Лердал, який простягається на понад 24 км. Тунель будувався п'ять років і з'єднує муніципалітети Лердал і Аурланд. Прохід настільки довгий, що людям, які його проєктували, довелося вигадати заходи проти клаустрофобії, щоб запобігти паніці під час подорожі.

Але Лердальський тунель незабаром буде затьмарений наступним проєктом Норвегії – підводним мегатунелем довжиною понад 25 км, будівництво якого коштуватиме більш ніж 1,9 мільярда доларів, повідомляє The Independent.

Тунель буде не лише найдовшим у світі, але й найглибшим, оскільки його максимальна глибина сягатиме 396 м.

Проєкт відомий під назвою Rogfast і з'єднає райони Рандаберг і Бокн між собою.

Наразі країна значною мірою покладається на свою прибережну автомагістраль E39, яка пролягає від Тронхейма на крайній півночі до Крістіансанда на півдні. Подорож між двома містами займає 21 годину, але Rogfast скоротить цей час на 11 годин.

Кажуть, що знадобиться лише близько 35 хвилин, щоб дістатися від одного кінця тунелю до іншого. Як повідомляється, його використання коштуватиме водіям 37 доларів.

Нинішній маршрут переривається сімома поромними переправами, які часто затримуються через погану погоду.

Говорячи про плани Норвегії, Оддвар Каармо, керівник проєкту Rogfast, сказав: "Порт Мортавіка є досить відкритим, і взимку пороми іноді змушені перенаправлятися до іншого порту. Після завершення будівництва тунелю нам не доведеться покладатися на гарну погоду, щоб утримувати дороги відкритими. Приблизно через пів року після останнього буріння і вибуху ми повинні здати проєкт, тому нам доведеться виконувати багато роботи одночасно. Це більше про логістику, ніж про прокладання тунелю".

Очікується, що будівництво буде завершено 2033 року.

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Фото: Norwegian Public Roads Administration/Norconsult

Джерело: tsn.ua

03 февраля 2025 г.
12228
Міст довжиною 400 метрів зʼєднує два терикони, що залишилися після роботи вугільних шахт. ...
28 января 2025 г.
5615
Архітектори створили дизайн, який зберігає архітектурну цілісність будівлі, спроєктованої Тао Г...
27 января 2025 г.
7019
В бункері вартістю 300 мільйонів доларів зможуть розміститися 625 найбагатших людей світу...
23 января 2025 г.
4937
Будинок закрито від вулиці бетонними стінами без вікон. Навколишня забудова настільки щільна, що вік...
23 января 2025 г.
11171
Технології дозволяють будинкам функціонувати автономно, включаючи виробництво енергії та води, що ро...
22 января 2025 г.
5172
Концепція базується на грі з рельєфом – один з фасадів будівлі підпорядковується важливій пішо...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
23 декабря 2019 г.
3495
У компаніях FOMALGAUT GROUP впроваджений 3-рівневий контроль якості продукції. При цьому компанії гр...
31 октября 2019 г.
3748
Осенью становится актуальной подготовка незавершенного строительства к зимовке, то есть консервации,...
24 октября 2019 г.
5427
Бензиновый генератор пригодится в местности, где отсутствует электроснабжение или наблюдаются частые...
Вчера
7557
Бетонний моноліт наче виростає зі скелі. Під час будівництва не постраждало жодне дерево....
13 августа 2025 г.
5504
Будівля виглядає як художня інсталяція завдяки оптичним ілюзіям. Взагалі у дизайні використано ...
06 августа 2025 г.
5576
Зазвичай маршрут передбачає найкоротше сполучення між пунктами, але тут сама подорож стає місцем при...
16 января 2024 г.
2588
Інноваційна технологія безкаркасних холодильних та морозильних складів з сендвіч-панелей дозволяє на...
23 ноября 2023 г.
3095
Створити комфортний будинок, в якому споживання енергії навіть в найхолоднішу пору року буде зведено...
14 марта 2023 г.
7346
Дізнайтесь на реальному прикладі застосування технологій народного будівництва, як українці обирали ...
Застосування численних матеріалів є чудовим способом упорядкувати різні зони та об'єкти. Один і той ...
Спеціалісти SWEETONDALE розробили  комплексне рішення яке забезпечує максимальну надійність гід...
BUILD PORTAL - Агрегатор статей
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!