Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Лондонська студія Knight Architects завершила будівництво мосту Küstrin-Kietz Rail Crossing через річку Одер на кордоні Німеччини з Польщею.
Про це повідомляє видання Dezeen.
130-метровий міст, обрамлений білими сталевими арками та міцною решіткою з армованого вуглецевим волокном пластику (CFRP), відновлює історичне залізничне сполучення між двома країнами.
Проєкт складається з двох мостових конструкцій, а також реставрації ділянки залізничної колії.
“Сам дизайн повинен був бути шанобливим до обох країн, виключаючи асиметричний дизайн з кабельною стійкою, оскільки ми хотіли створити щось, що представляло б рівність з кожного боку”, – зазначив директор Knight Architects Барт Халачек.
Цегляні та бетонні пірси підтримують міст на березі річки, тоді як центральний проліт підтримується арками з білої сталі.
За даними студії, міст є першим у світі, який повністю підвішується на натяжних елементах, виготовлених з армованого вуглецевим волокном пластику (CFRP), зменшуючи кількість бетону та сталі і, отже, значно зменшуючи вагу мосту.
У процесі будівництва також брали участь інженери-будівельники компанії Schüßler-Plan та інженери-конструктори Schlaich Bergermann Partner (SBP).
Фото: Knight Architects
Джерело: pragmatika.media
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.