Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Гамбург запускає безпілотні мікроавтобуси на вимогу, щоб зробити доступнішим громадський транспорт. Проєкт передбачає виклик електробусів через мобільний застосунок, пише Bloomberg. Також ці авто зможуть охопити нових пасажирів у місцях, куди наразі не доїжджає інший громадський транспорт.
Саме Гамбург вважається найбільш перевантаженим німецьким містом. Тому до 2030 року він прагне досягти, щоб 80% усіх поїздок здійснювалися громадським транспортом, велосипедом або пішки. Також передбачається, що кожен житель Гамбурга зможе дістатися до автобуса чи потяга протягом п’яти хвилин.
Пілотний етап програми під назвою ALIKE триватиме до 2026 року. Вже наступного року місто планує запустити парк, де налічуватиметься до 20 безпілотних мікроавтобусів. До 2030 року автопарк має збільшитися до 10 000 транспортних засобів.
У пілотному проєкті використовуватимуть дві різні моделі автомобілів: безпілотний електричний фургон Volkswagen ID. Buzz і бус без керма Holon Mover, розрахований на 15 пасажирів. Останній почне їздити вперше саме на вулицях Гамбурга. Хоча обидва транспортні засоби працюватимуть без водіїв, вони все рівно потребуватимуть технічного нагляду бортового спостерігача.
Проте це може змінитися, якщо пілотний проєкт пройде успішно. Тоді декількома автобусами можна буде одночасно керувати зі спеціальних центрів. В інших містах по всьому світу служби безпілотної мобільності мають низку проблем з регулюванням і безпекою, що перешкоджає розгортанню повноцінної роботи роботаксі.
До цього у Гамбурзі вже експериментували з транспортом. Зокрема, у 2021 році автономний мінібус курсував за коротким фіксованим маршрутом. А приміський проєкт 2018 року став першою автобусною службою на вимогу, інтегрованою в систему оплати проїзду громадського транспорту Гамбурга. Ці трансфери стягують додаткову оплату від одного до двох євро за поїздку.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.