Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Острів Реюньйон - це територія Франції і Євросоюзу, хоча він знаходиться в Індійському океані, між Мадагаскаром і Маврикієм. Одна з головних автомагістралей Реюньйон - 13-кілометрова Ру-де-Літораль («Прибережна дорога»). Вона з'єднує два найбільших міста острова: адміністративний центр Сен-Дені і Ла-Посесьон, де знаходиться міжнародний порт Пуент-де-Галі (Ла-Пор).
Ру-де-Літораль огинає берегову лінію під високим обривом. Тут, серед разюче красивих ландшафтів, проїжджають 80 тисяч чоловік в день. І всі вони ризикують життям через часті зсуви і штормові хвилі. Ця ділянка шосе не тільки вкрай небезпечна: вона буває абсолютно непрохідною до 40 днів на рік. В результаті страждають торгівля і транспортне сполучення.
Це паралельне шосе Ла-Нувель-Ру-де-Літораль. Воно будується в океані, уздовж берега, на безпечній відстані від падаючих з обриву кам'яних брил. Проект вартістю 1,6 млрд євро, затверджений Регіональною радою Реюньйон, планується завершити в 2022 році. Нова автострада завдовжки 12,5 км з трьома смугами в кожен напрямок буде найдорожчою в світі (в розрахунку на 1 км). Вона зможе витримувати 10-метрові хвилі і урагани зі швидкістю вітру до 144 км/год.
Найважче інженерне та будівельне завдання вимагає потужної техніки, здатної витримувати жорсткий графік і безперервну експлуатацію протягом всього проекту. У будівництві автостради, більше схожої на віадук, ніж на звичайне шосе, беруть участь кілька машин Cat®. Зокрема, два екскаватора 390F з подовженими стрілами риють підводні котловани. Потім туди встановлюються заздалегідь виготовлені опори віадука. У готовій конструкції буде 36 головних опор. «Оператори цих машин, незважаючи на чудові електронні системи, не можуть безпосередньо бачити те, що вони роблять. Вони повинні добре відчувати свої машини. Це вимагає досвіду», — каже Олів'є Вадон, керівник компанії SCIMAT, дилера Cat® на Маврикії і Реюньйоні.
Два екскаватора 390F
Важкий екскаватор 6015B (конфігурація з подовженою стрілою)
Два екскаватора 336F
Три шарнірно-зчленованих самоскида 740B
Два колісних навантажувача 988H
Один бульдозер D8
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.