РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

На українських дорогах повинні проєктувати смуги для велотранспорту та велодоріжки

Українські дороги мають оснастити велодоріжками та смугами для велотранспорту
2003 13.01.2020 в 08:37




Велодоріжки


Українські дороги мають оснастити велодоріжками та смугами для велотранспорту. Про це написав Президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Саме така норма міститься у ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», який набрав чинності 1 вересня 2018 року.

Для всіх цивілізованих країнах Європи та світу велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту або авто. Впевнений, що багато українців також хочуть їздити на роботу велотранспортом, однак через відсутність організованого велосипедного руху, окремих велодоріжок та смуг, це незручно та небезпечно. Тому в ДБН щодо вулиць і доріг введене обов’язкове проектування велодоріжок і смуг на дорогах та прописані чіткі вимоги щодо їх влаштування та параметрів.

"Сьогодні багато українських доріг є небезпечними, з точки зору проїзду для велосипедистів. Це підтвердилося після опитування громадської думки серед користувачів соцмережі щодо розміщення велосипедних доріжок та смуг, на дорогах їх вулиць. Біля 85% учасників зазначили, що велодоріжок і велосмуг – не вистачає.

Здійснювати контроль над оснащенням велосипедних доріжок та смуг на дорогах мають органи місцевого самоврядування.

Згідно з вищезгаданим ДБН, велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів", - зазначив він.

Ключові фактори розміщення велосипедних доріжок та смуг

- Велосмуги повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці.

- За наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжки двостороннього руху на забудованій стороні.

- За наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі, з використанням зустрічної велосмуги.

Такі зміни дозволять суттєво підвищити безпеку та комфорт, зокрема, велосипедистів на дорогах та сприятимуть активному розвитку велосипедного руху як альтернативи громадському транспорту.

Читайте також про те, що у великих містах необхідно створювати зручні транспортно-пересадочні вузли для населення , а також про те, що ДАБІ в майбутньому мають реформувати.

 
 
Интересные новости:
23.12.2019
2102
1 березня 2019 року набрав чинності ДБН «Природне і штучне освітлення», яким передбачено...
18.12.2019
1470
Місцева влада у великих містах України має докладати усіх зусиль, щоб створювати зручні транспортно-...
24.08.2023
2067
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1813
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3010
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...