Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.586 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.262 |
USD | 39.420 | 39.830 | 39.586 |
EUR | 42.150 | 42.750 | 42.262 |
За оцінками члена правління АТ "Укрзалізниця" Ремігіуша Пашкевича, УЗ потрібно близько 108 млрд грн на рік. Кошти потрібні на відновлення технологічних параметрів 19 тис. км базової мережі УЗ
За оцінками члена правління АТ "Укрзалізниця" Ремігіуша Пашкевича, УЗ потрібно близько 108 млрд грн на рік на утримання інфраструктури та подальший її розвиток. Про це поінформували в УЗ.
За його словами, сьогодні інфраструктура потребує того рівня капітальних витрат, який дозволить відновити технологічні параметри інфраструктури на базовій мережі - близько 19 000 км.
"Сьогодні у нас приблизно 5 тис. км базової мережі характеризуються простроченим зносом і потребують реконструкції. Додайте до цього ще й інвестиції в автоматизацію залізниці", - зазначив Пашкевич.
Він провів порівняння з інфраструктурної мережею Польщі, яка майже еквівалентна українській, але знаходиться у набагато кращому стані, і при цьому вимагає 3,5 млрд доларів (близько 88 млрд грн) на рік на утримання.
Крім того, Пашкевич підкреслив, що УЗ є єдиною компанією в Європі, яка платить податок на землю, що знаходиться під інфраструктурою.
"Це абсурд. Податок на землю під інфраструктурою повинен бути "нуль", і це повинно бути закріплено на законодавчому рівні. Ми спілкуємося з цього приводу з представниками політичного істеблішменту, пояснюємо нашу позицію. Більш того, ми готові кошти, що сплачуються як податок на землю до місцевих бюджетів, у пропорції 1: 1 направити на розвиток інфраструктури ", - зазначив член правління УЗ.
Раніше ми писали про те, що за словами Гончарука, Укрзалізниця виснажена більш як на 90%. А на днях стало відомо, шо "Укрзалізницю" повернули в підпорядкування Міністерству інфраструктури