РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.604 EUR: 42.279
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.604
EUR 40.000 41.000 42.279
USD 39.490 39.990 39.604
EUR 41.940 42.541 42.279
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

У метро можуть з’явитися огородження на платформах

У КБУ пропонують підвищувати безпеку пасажирів на платформах метро, встановлюючи на платформах спеціальні огородження із прозорих ударотривких матеріалів

2180 08.10.2019 в 07:49




Зміни сприятимуть безперервній роботі метрополітенів

У метро треба підвищувати безпеку пасажирів на платформах. Тому Конфедерація будівельників України пропонує влаштовувати на платформах спеціальні огородження із прозорих ударотривких матеріалів

Таку пропозицію висловив президент КБУ, екс-заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

«В Україні частішають нещасні випадки у метро. Більшість з них – летальні. І з цим потрібно щось робити. Наша позиція – запозичувати кращий європейський і світовий досвід. Наприклад, у метро Парижа, Токіо та інших високорозвинених міст на краях платформ встановлюють спеціальні прозорі огородження. Це убезпечує пасажирів від падіння на колії. Крім того, це безпечніше для дітей та маломобільних груп. Думаю, в Україні це теж може спрацювати», - написав він на своїй сторінці у Facebook.

За його словами, такі зміни також сприятимуть безперервній роботі метрополітенів, адже станції або навіть гілки метро не будуть перекриватися через такі нещасні випадки.

Ідея Парцхаладзе була також підтримана користувачами мережі Facebook. Майже всі із 1,4 тис опитуваних на його сторінці проголосували «ЗА» прозорі огородження в метро. Також користувачі наголосили, що такі огородження доречно розміщувати лише на найбільш завантажених станціях, а на інших можна розміщувати додаткові засоби привернення уваги – смуги, що світяться, різні попереджувальні знаки тощо.

Відповідну ідею буде запропоновано внести в державні будівельні норми щодо метрополітенів.

Раніше ми повідомляли про те, що максимальная відстань між станціями метро відтепер може бути до 3 км. А також про те, що нові метродепо тапер мають будуватися лише у промзонах.


Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів.

Чи вважаєте ви доцільною появу огороджень на платформах метро?
ЗА! 6 ПРОТИВ! 0
ПОЧЕМУ ВЫ ТАК ДУМАЕТЕ?
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ



Запрещается использование нецензурной лексики, оскорблений, гиперссылок на сторонние ресурсы
Отправить
 
 
Интересные новости:
08.10.2019
26443
У нових ДБН «Планування та забудова територій», які набули чинності 1 жовтня 2019 року, ...
03.10.2019
9088
З 1 жовтня набув чинності ДБН «Планування та забудова територій», який має ряд змін, що ...
03.10.2019
2113
З 1 жовтня набула чинності норма, яка яка рекомендує влаштовувати інтернет у кожному готельному номе...
24.08.2023
2064
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1812
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3008
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...