Нові станції метро тепер мають бути доступними для маломобільних людей

Нові та реконструйовані станції метро матимуть обов‘язковий безбар‘єрний простір для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп. Відповідні зміни внесені до ДБН щодо метрополітенів, які набули чинності 1 вересня

1459 11.09.2019 в 07:49



Метрополітен має стати дійсно безбар’єрним простором

«Влаштування необхідних засобів доступності на станціях метро та в суміщених підземних переходах для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення є обов’язковим. Нові і реконструйовані станції метро будуть повністю доступними для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп», - повідомив замміністра Міністерства розвитку громад і територій України Лев Парцхаладзе.

«Ми прописали чіткі обов’язкові вимоги щодо створення реального безбар’єрного середовища для всіх: і для людей з порушеннями опорно-рухового апарату, і для осіб з порушеннями зору, слуху, людей похилого віку, вагітних та інших. Метрополітен стане зручним та комфортним видом транспорту для усіх, це буде дійсно безбар’єрний простір. Нові будівельні норми щодо метрополітенів, які містять ці вимоги, вже почали діяти з 1 вересня. Тож шлях до безбар’єрності – незворотній», - переконаний Лев Парцхаладзе.

З 1 вересня вступили у дію нові державні будівельні норми В.2.3.-7:2018 «Метрополітени. Основні положення». Вони вводять обов’язкове влаштування необхідних засобів доступності, зокрема:

  • поверхня підлоги платформ і вестибюлів станцій повинна бути неслизькою;
  • на шляхах руху пасажирів у межах станції та суміщених підземних переходів необхідно передбачати системи навігації, візуальної статичної і оперативно-змінюваної інформації, тактильні елементи доступності - тактильні смуги та інформпокажчики, візуальні елементи доступності - контрастне маркування, інформтаблички і покажчики та аудіопокажчики - звукові орієнтири;
  • ширина дверей на входах/виходах станцій має складати не менше 0,9 м;
  • на нових станціях - тільки вантажопасажирські ліфти, на реконструйованих існуючих станціях дозволяється дублювати сходи спеціальними підйомниками.

Всі засоби доступності мають влаштовуватися з урахуванням вимог, які містяться у будівельних нормах "Інклюзивність будівель і споруд".

Раніше ми писали, що метродепо тапер мають будуватися лише у промзонах. Читайте також про те, що максимальна відстань між станціями метро відтепер може бути до 3 км.


Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 

 
Интересные новости:
11.09.2019
1306
З вересня набули чинності нові будівельні норми щодо проектування доріг загального користування. Сер...
10.09.2019
1317
Протизасліплювальні екрани на на розділювальних смугах трас допоможуть зменшити аварійність у темний...
10.09.2019
1513
Впровадження нового ДБН щодо полігонів побутових відходів може допомогти у вирішенні питання з переп...
13.01.2020
790
Українські дороги мають оснастити велодоріжками та смугами для велотранспорту...
23.12.2019
1044
1 березня 2019 року набрав чинності ДБН «Природне і штучне освітлення», яким передбачено...