РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.751 EUR: 48.607
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.751
EUR 40.000 41.000 48.607
USD 41.500 42.010 41.751
EUR 48.300 49.000 48.607
Новость

Використання генераторів в Києві планують врегулювати

Це має допомогти контролювати їх використання під час відключень електроенергії та зменшити скарги через надмірний шум пов'язаний з їх роботою
5192
28 октября 2024 г.

Контроль за використанням генераторів в Києві 

Директор Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату КМДА Олександр Возний повідомив, що в Києві планують створити правила розміщення генераторів.

Варто зазначити, що використання генераторів на вулицях є предметом суперечок. З однієї сторони, це вимушена міра, оскільки вони забезпечують продовження функціонування бізнесів під час відключень. А з іншої, це створює багато проблем для міста, бо кожен генератор – це по суті двигун внутрішнього згоряння без системи очищення, що фактично прирівнює його до автомобіля без каталізатора, який працює в місті. Також містян часто турбує шумове забруднення.

Законодавство вимагає отримання дозволу на будь-яке джерело викидів, проте під час воєнного стану цей процес спрощено – підприємцям достатньо подати декларацію для легального використання генераторів.

Також активне використання генераторів під час відключень електроенергії впливає на ріст вартості палива, так заступник директора з комерційних питань «Укрнафти» Сергій Федоренко прогнозує, що цієї зими продажі бензину можуть зрости на 10-15%. Він також очікує збільшення продажу дизельного пального на 5-12% порівняно з минулим роком.

Окрім цього генератори стають дорогим рішенням для підприємств: бензиновий генератор може коштувати до 35 грн за кВт*год, з урахуванням витрат на паливо і швидке зношування обладнання. Генератор вигідний лише при роботі на повній потужності, інакше це призводить до збитків, оскільки виробляється на 50-70% більше електроенергії, ніж потрібно.

Директор Центру дослідження енергетики Олександр Харченко й очільник ГО Greencubator Роман Зінченко рекомендують використовувати альтернативні джерела енергії:

  • Так великим компаніям, таким як мережі супермаркетів, краще створити власну електростанцію з сонячними панелями, газовим двигуном і акумулятором на 25% від їхніх потреб. Це не тільки забезпечить їх електроенергією, але й дозволить заробляти, продаючи зайву енергію.
  • Для середнього та великого бізнесу альтернативою генераторам може стати газова турбіна. Вона може працювати навіть на суміші з воднем, проте запуск такої установки потребує щонайменше року. Крім того, необхідно побудувати фундамент, встановити систему охолодження та зібрати саму турбіну, що потребує досвіду і часу.
  • Користувачі також можуть спробувати сонячні панелі.
  • Можна звернути увагу на інверторні генератори, проте вони коштують дорожче.

Впровадження альтернативних джерел енергії займає більше часу, тоді як генератор можна просто купити та швидко використовувати.

Очікується, що нові правила включатимуть рекомендації щодо зменшення шуму, який турбував мешканців міста. Власники генераторів вже зараз можуть підготуватися: наприклад, встановити звуковідбивачі з фанери або побудувати звукоізоляційний корпус з дерева чи металу з вентиляцією. Також для зменшення вібрації можна використовувати антивібраційні гумові килими.

 Цікаво про будівництво і ремонти: Профнастил від компанії "Стальний Світ": Надійність та якість для ваших проєктів 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Источник:
hmarochos
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
ЖКХ**
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
23 октября 2024 г.
5767
Дивіться, як відбувається будівництво на з’їздах з Подільського мостового переходу...
09 октября 2024 г.
4856
Київська багатоповерхівка віддаватиме надлишкову електроенергію, що отримує від сонячної генерації, ...
07 октября 2024 г.
3251
Мінсоцполітики пропонує запровадити базову соціальну допомогу для найбільш вразливих категорій насел...
30 сентября 2024 г.
2707
Запроваджений цифровий інструмент допоможе державі тримати у полі зору усіх громадян, які потребують...
30 сентября 2024 г.
2406
Для більшості громадян перерахунок субсидій відбудеться в автоматичному режимі...
25 сентября 2024 г.
4878
Регулятор підвищив коефіцієнт на три місяці у період з жовтня до грудня 2024 року...
14 мая 2025 г.
388
Метою законопроєкту є звільнення власників пошкодженого або зруйнованого житла від сплати за послуги...
19 марта 2025 г.
6539
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
11 декабря 2024 г.
3179
Однак Уряд ще не передбачив фінансування на такі компенсації. Держбюджет-2025 передбачає на про...
18 июля 2025 г.
2449
Загалом на ділянці демонтують близько 300 МАФів. За попередніми оцінками, після завершення робіт міс...
24 июня 2025 г.
2426
Також для відповідних вразливих категорій підвищено граничний рівень заборгованості з оплати за ЖКП,...
27 мая 2025 г.
3810
У січні 2023 року згідно з розпорядженням КМВА комунальна корпорація "Київавтодор" офіційно віддала ...
Через несприятливі погодні умови ремонт асфальтобетонного покриття на мосту Метро через р....
Шляхопровід ввели в експлуатацію у 1999 році та з того часу жодного разу капітально не ремонтували...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини ринку ЖКХ в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!