РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.042 EUR: 48.983
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.042
EUR 40.000 41.000 48.983
USD 41.800 42.191 42.042
EUR 48.550 49.200 48.983
Новость

Нова гілка метро в Києві: де побудують нові станції і скільки це займе часу

В Інституті Генплану Києва зазначають, що звести лінію метро протяжністю 31 кілометр «в наших реаліях практично неможливо»
7416
04 ноября 2020 г.



Нова лінія метро від Троещини


Подільсько-Вигурівська лінія метро, яка проходитиме від Троєщини до Кільцевої дороги, буде протяжністю 31 кілометр і матиме 22 станції. Цю гілку планують побудувати за 40-50 років, повідомляє Інститут Генерального плану міста Києва.

В організації зазначили, що «звести одночасно лінію метро такої протяжності та з такою кількістю станцій в наших реаліях практично неможливо». Тому будівництво та запуск нової лінії передбачається окремими пусковими комплексами.

Упродовж п’яти-семи років передбачається запустити перший пусковий комплекс, який буде складатися з п’яти станцій (Райдужна, Труханів Остров, Суднобудівна, Подільська та Глибочицька).

«На етап 20 років (до 2040 року) додатково до першого пускового комплексу передбачається звести 13,8 кілометрів лінії руху метрополітену та влаштувати 12 станцій (М. Цветаєвої, М. Закревського, С. Лифаря, Т. Драйзера, В. Маяковського, Бульвар Перова, С. Стальського, Братиславська, Затока Десенка, Площа Перемоги, Південний Вокзал, Солом’янська площа). До кінця 2040 року на ПВЛ буде налічуватися 17 станцій, а протяжність лінії становитиме 21 кілометр», – розповіли в Інституті Генплану Києва.

За 40-50 років передбачається влаштувати п’ять станцій (Чоколівська, Аеропорт, Кільцева дорога на правому березі та Академіка Курчатова, вул. Кіото на лівому березі), а протяжність Подільсько-Вигурівської лінії на перспективу збільшиться на десять кілометрів.

За попередніми підрахунками, вартість будівництва четвертої гілки Київського метрополітену – на Троєщину – обійдеться від 2,5 до трьох мільярдів доларів.

Нагадаємо, автомобільний рух по Подільсько-Воскресенському мосту, яким пустять першу частину метро на Троєщину, мають відкрити до кінця 2020 року, заявив мер Віталій Кличко. Споруджувати міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. Роботи пожвавилися у 2018 році. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва.

 

Интересно о строительстве: ранее мы писали о сферах применения и преимущества тротуарных плит из бетона
Источник:
hmarochos
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Метро на Троещину *
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
29 сентября 2020 г.
4797
Вирішили, вздовж якої вулиці будувати першу чергу метро на Троєщину...
13 февраля 2020 г.
12597
Первый заместитель председателя КГГА Николай Поворозник рассказал, что нужно, чтобы начать строитель...
17 января 2020 г.
2533
Яким стане столичний метрополітен згідно з Генпланом...
25 февраля 2019 г.
3944
Тендер на розробку ТЕО метро на Троєщину оголосять наступного тижня...
14 января 2019 г.
4739
На технико-экономическое обоснование строительства Подольско-Выгуровской линии Киевского метрополите...
27 декабря 2018 г.
3888
Планом на поточний рік передбачалося змонтувати 11 в’язів. Усього ж на мосту їх має бути 19. ...
14 мая 2025 г.
616
Метою законопроєкту є звільнення власників пошкодженого або зруйнованого житла від сплати за послуги...
19 марта 2025 г.
6842
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
11 декабря 2024 г.
3355
Однак Уряд ще не передбачив фінансування на такі компенсації. Держбюджет-2025 передбачає на про...
Вчера
2350
«Зимова підтримка» включає програми фінансової допомоги, фіксовані тарифи на енерго...
12 ноября 2025 г.
1562
ОСББ «Дніпровська набережна, 23» та ОСББ «Герцен парк» скористались фінансов...
11 ноября 2025 г.
2863
Мешканці київських багатоквартирних будинків можуть залучити позику від Револьверного фонду Києва пі...
Під Мостом Метро у Києві встановлюють підтримуючі арочні конструкції - ключовий етап протиаварійних ...
За погодженням Ради оборони столиці також встановлять невелику ковзанку та кілька будиночків для реа...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини ринку ЖКХ в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!