РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.184 EUR: 49.226
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.184
EUR 40.000 41.000 49.226
USD 41.980 42.481 42.184
EUR 48.870 49.500 49.226
Статья

У Норвегії збудують найдовший і найглибший у світі підводний мегатунель. Він коштуватиме $1,9 мільярда

Тунель-рекордсмен матиме довжину понад 25 км. Тунель буде не лише найдовшим у світі, але й найглибшим, оскільки його максимальна глибина сягатиме 396 м.
14002
07 февраля 2025 г.

У Норвегії побудують найдовший і найглибший тунель

Норвегія розкрила свої плани щодо будівництва нового підводного мегатунелю. Цій країні вже належить рекорд найдовшого тунелю у світі – тунель Лердал, який простягається на понад 24 км. Тунель будувався п'ять років і з'єднує муніципалітети Лердал і Аурланд. Прохід настільки довгий, що людям, які його проєктували, довелося вигадати заходи проти клаустрофобії, щоб запобігти паніці під час подорожі.

Але Лердальський тунель незабаром буде затьмарений наступним проєктом Норвегії – підводним мегатунелем довжиною понад 25 км, будівництво якого коштуватиме більш ніж 1,9 мільярда доларів, повідомляє The Independent.

Тунель буде не лише найдовшим у світі, але й найглибшим, оскільки його максимальна глибина сягатиме 396 м.

Проєкт відомий під назвою Rogfast і з'єднає райони Рандаберг і Бокн між собою.

Наразі країна значною мірою покладається на свою прибережну автомагістраль E39, яка пролягає від Тронхейма на крайній півночі до Крістіансанда на півдні. Подорож між двома містами займає 21 годину, але Rogfast скоротить цей час на 11 годин.

Кажуть, що знадобиться лише близько 35 хвилин, щоб дістатися від одного кінця тунелю до іншого. Як повідомляється, його використання коштуватиме водіям 37 доларів.

Нинішній маршрут переривається сімома поромними переправами, які часто затримуються через погану погоду.

Говорячи про плани Норвегії, Оддвар Каармо, керівник проєкту Rogfast, сказав: "Порт Мортавіка є досить відкритим, і взимку пороми іноді змушені перенаправлятися до іншого порту. Після завершення будівництва тунелю нам не доведеться покладатися на гарну погоду, щоб утримувати дороги відкритими. Приблизно через пів року після останнього буріння і вибуху ми повинні здати проєкт, тому нам доведеться виконувати багато роботи одночасно. Це більше про логістику, ніж про прокладання тунелю".

Очікується, що будівництво буде завершено 2033 року.

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Фото: Norwegian Public Roads Administration/Norconsult

Джерело: tsn.ua

Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Интересно про строительство
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
03 февраля 2025 г.
12342
Міст довжиною 400 метрів зʼєднує два терикони, що залишилися після роботи вугільних шахт. ...
28 января 2025 г.
5746
Архітектори створили дизайн, який зберігає архітектурну цілісність будівлі, спроєктованої Тао Г...
27 января 2025 г.
7122
В бункері вартістю 300 мільйонів доларів зможуть розміститися 625 найбагатших людей світу...
23 января 2025 г.
5104
Будинок закрито від вулиці бетонними стінами без вікон. Навколишня забудова настільки щільна, що вік...
23 января 2025 г.
11255
Технології дозволяють будинкам функціонувати автономно, включаючи виробництво енергії та води, що ро...
22 января 2025 г.
762
The leading European manufacturer of steel construction solutions has set an ambitious goal: to redu...
23 декабря 2019 г.
3963
У компаніях FOMALGAUT GROUP впроваджений 3-рівневий контроль якості продукції. При цьому компанії гр...
31 октября 2019 г.
4133
Осенью становится актуальной подготовка незавершенного строительства к зимовке, то есть консервации,...
24 октября 2019 г.
5824
Бензиновый генератор пригодится в местности, где отсутствует электроснабжение или наблюдаются частые...
03 декабря 2025 г.
4299
Вчені KTU показали, що зола й волокна з текстильних відходів можуть замінити частину цементу, підвищ...
27 ноября 2025 г.
1649
Директор будівельної компанії Rauta розповів про екологічну, соціальну та корпоративну відповідальні...
27 ноября 2025 г.
5968
Вчені проаналізували матеріали, з яких зведено храм у Байї, і з’ясували: унікальне поєднання в...
Вчера
1082
Чому метал потребує захисту від вогню, де він критично важливий та які переваги сучасних р...
27 ноября 2025 г.
1649
Директор будівельної компанії Rauta розповів про екологічну, соціальну та корпоративну відповідальні...
26 ноября 2025 г.
1197
Навіщо і де застосовуються протипожежні двері та які переваги протипожежних дверей з плитами SW...
Вчера
1082
Чому метал потребує захисту від вогню, де він критично важливий та які переваги сучасних р...
26 ноября 2025 г.
1197
Навіщо і де застосовуються протипожежні двері та які переваги протипожежних дверей з плитами SW...
25 ноября 2025 г.
1427
Підвищення енергоефективності неможливе без використання сучасних матеріалів, зокрема продукції КЕРА...