Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
БЛОГ ИВАНА САЛИЯ
Реалізовується програма малих, «вермишелевих» справ: прибрали газетний кіоск на розі Сагайдачного та Борисоглібської, років з 20-ть там стояв, я купував газети.
У Харкові в такій роботі відсутні потреби:
1. МАФів у київському розумінні просто немає.
2. Дорожне покриття, благоустрій, роздільні полоси – кращі київських і добре обслуговуються.
3. А найбільша відмінність: у Харкові повільно, але будується метро, не зупинене будівництво, як у Києві.
4. Трамвайні колії вкладені в довгі залізобетонні плити з м’якими амортизаторами та в один рівень з автомобільною дорогою – і що приємно – заміна колій за європейськими технологіями ведеться і тепер, а в Києві – їздимо по шпалах і лише демонтуємо колії, руйнуємо огорожі буд майданчиків.
І прикро для Києва: у Харкові не видно покинутих буд майданчиків, щербин на вулицях, як у Києві, де усі центральні вулиці мають давні знесені або ветхі будівлі, сміття та паркани.
Тобто, тут Харків географічно далі, а по факту – ближче до європейських міст, де немислимо, щоби були покинуті буд майданчики, як Гостиний двір, Хрещатик 5, Інститутська 3 та, наприклад, поруч з мерією на Хрещатику бувший центральний гастроном.
Київській владі столичну місію ще належить вибороти.
Текст: специально для Главного строительного портала Украины "Билд Портал", Президент Всеукраинского союза производителей стройматериалов И.Н. Салий.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.