Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
10 липня, у готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv (зал Київ-2), за медіа підтримки Головного будівельного порталу України, відбулася літня зустріч URE Club Архітектура та дизайн: в чому додаткова цінність? Захід відвідало більше 60 представників від архітектурних, девелоперських та сервісних компаній.
Спікери та гості заходу обговорювали, чи готовий сьогодні споживач доплачувати за відомих архітекторів, креатив та інноваційну архітектуру, які з сучасних архітектурних рішень можна взяти на озброєння для масового будівництва та чи створюють вони додаткову цінність.
Сьогодні девелопери конкурують за покупця за рахунок продуманих планувань, оригінальної архітектурної концепції та якісного середовища. Саме ці складові визначають успіх майбутнього проекту.
За словами Андрія Вишневського, власника та директора «Інституту проектування «Комфортбуд», витрати, які несе забудовник на архітектурну складову новобудови, невеликі – всього 5% від собівартості проекту. Але грамотна архітектурна концепція здатна істотно підвищити продажі квартир у ЖК. Така концепція має три основні групи складових: містобудівні, функціонально-планувальні та об'ємно-просторові рішення. Містобудівна складова – це оптимальна щільність розселення, приблизно 600-800 людей на гектар, будинки не вище 14 поверхів, і щільність забудови на рівні 30-40%. Обов'язковою сьогодні є розвинена інфраструктура комплексу та якісний благоустрій території. Це можуть бути зони для барбекю і пікніка, інсталяції та арт-об'єкти, велосипедні доріжки, упорядкована пляжна зона, набережна і пристань для яхт, міні-стадіони і штучні водні об'єкти. До об'ємно-просторових рішень можна віднести озеленення та декоративне підсвічування фасадів, панорамні вікна й французькі балкони, мурали. Додаткову цінність проекту формубть окремі функціонально-планувальні «фішки»: видові характеристики квартири, облаштування терас, громадські простори для мешканців комплексу, хороше природне і штучне освітлення, нестандартні, цікаві дизайнерські рішення для вхідних груп, система «розумний будинок», зручний доступ для маломобільних груп, дизайн загальних зон і зручність проживання в комплексі.
Надати покупцеві такий продукт, за який він заплатить із задоволенням - головне завдання для сучасно забудовника, вважає засновник TARYAN Group Артур Мхитарян. Люди не хочуть купувати просто квадратні метри, але вони готові платити за стиль життя, стверджує девелопер.
Джерело: Build Portal
Фото: Прес-служба Головного будівельного порталу України Build Portal
Текст: URE Club
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.