РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.782 EUR: 48.981
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.782
EUR 40.000 41.000 48.981
USD 41.500 42.010 41.782
EUR 48.800 49.490 48.981
Новость

Підвищення тарифів на залізничні перевезення спровокує здорожчання будівельних матеріалів - експерт

Здорожчання торкнеться у тому числі будівельних матеріалів, що використовуються для зведення захисних укріплень
2662
17 февраля 2025 г.

Підвищення тарифів УЗ може призвести до зростання цін на будматеріали 

Підвищення тарифів на вантажі на 37%, яке ініціює "Укрзалізниця", призведе до здорожчання будівельних матеріалів, у тому числі тих, що використовуються для зведення захисних укріплень для наших військових, заявив президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів Костянтин Салій.

Про це пише Бізнес Цензор.

"Зростання ціни на будматеріали складе приблизно 9-11%. Тож якщо УЗ підніме тарифи, ті, хто зможуть, перейдуть на легковий транспорт. Але ніхто не повезе автомобільним транспортом десятки тисяч "зубів дракона", які потрібні, наприклад, у Сумській області. Або матеріали, потрібні для будівництва захисних споруд. Тому по суті, підняття тарифів буде означати, що грошей, які держава виділила на оборонні споруди - недостатньо. І їх треба буде виділяти додатково, знімати з інших рядків бюджету, і зменшувати допомогу фронту якусь іншу", - підкреслив він.

Салій також висловив впевненість, що "Укрзалізниця" має інші шляхи скорочення видатків для того, щоб забезпечити свою діяльність. Що ж стосується "нарощення прибутків", то головне завдання бізнесу зараз – вижити, а не заробити, і це стосується у тому числі державних монополій.

"Яка може бути норма прибутку під час війни? Всі інші виживають і жевріють, а вони собі хочуть підняти норму прибутку. Ну, то хай зменшать зарплати центральному апарату, виплати членам наглядової ради. Під час війни можна і відмовитися від своїх сотень тисяч, якщо дійсно є громадянська позиція. "Укрзалізниця" не створена наглядовою радою особисто, це не її приватна власність, а власність народу. Не можна зараз думати за прибутки - треба думати, щоб виживала і УЗ, і український бізнес. А якщо компанія вважає, що вона монополіст і може просто здирати останні кошти з бізнесу, то це по суті робота на ворога", - резюмував президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів. 

Нагадаємо, з 1 січня 2022 року тарифи на вантажні залізничні перевезення вантажів першого тарифного класу зросли на 9%. Це було передбачено наказом №586. До того індексація тарифів відбулася також в серпні 2021 року.  

В червні 2022 року УЗ підняла тарифи на вантажні перевезення відразу на 70%.

Представники бізнесу неодноразово заявляли, що УЗ необхідно зосередитись не на підвищенні тарифів, а на зростанні своєї вантажної бази та скороченні витрат (наприклад, операційних), що значно зросли за останній період. 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Источник:
cfts
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Проблемы с перевозками, Укрзализниця
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
06 ноября 2023 г.
2125
В ФРТУ наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності УЗ за ...
04 сентября 2023 г.
1996
Ставки плати за використання піввагонів у вересні будуть на найвищому рівні з квітня поточного року...
16 декабря 2022 г.
2140
Розцінки на послуги, що надаються станціями та філіями, планують підвищити на 38,3%...
22 июля 2025 г.
2918
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
16 июня 2025 г.
2857
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2598
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
23 июля 2025 г.
6444
Ходять чутки, що там буде більше тисячі квартир...
24 июля 2025 г.
1756
Ви знали? Ця прихована проблема може зруйнувати конструкцію вашого даху...
Вчера
1559
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
22 июля 2025 г.
819
Вже в середу відбудеться Business Club КБУ, присвячений аналітиці українського ринку нерухомості за ...
18 июля 2025 г.
1712
Вже за тиждень відбудеться Business Club КБУ, присвячений аналітиці українського ринку нерухомості з...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!