Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.732 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.551 |
USD | 41.400 | 41.831 | 41.732 |
EUR | 43.350 | 44.039 | 43.551 |
Підвищення тарифів на вантажі на 37%, яке ініціює "Укрзалізниця", призведе до здорожчання будівельних матеріалів, у тому числі тих, що використовуються для зведення захисних укріплень для наших військових, заявив президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів Костянтин Салій.
Про це пише Бізнес Цензор.
"Зростання ціни на будматеріали складе приблизно 9-11%. Тож якщо УЗ підніме тарифи, ті, хто зможуть, перейдуть на легковий транспорт. Але ніхто не повезе автомобільним транспортом десятки тисяч "зубів дракона", які потрібні, наприклад, у Сумській області. Або матеріали, потрібні для будівництва захисних споруд. Тому по суті, підняття тарифів буде означати, що грошей, які держава виділила на оборонні споруди - недостатньо. І їх треба буде виділяти додатково, знімати з інших рядків бюджету, і зменшувати допомогу фронту якусь іншу", - підкреслив він.
Салій також висловив впевненість, що "Укрзалізниця" має інші шляхи скорочення видатків для того, щоб забезпечити свою діяльність. Що ж стосується "нарощення прибутків", то головне завдання бізнесу зараз – вижити, а не заробити, і це стосується у тому числі державних монополій.
"Яка може бути норма прибутку під час війни? Всі інші виживають і жевріють, а вони собі хочуть підняти норму прибутку. Ну, то хай зменшать зарплати центральному апарату, виплати членам наглядової ради. Під час війни можна і відмовитися від своїх сотень тисяч, якщо дійсно є громадянська позиція. "Укрзалізниця" не створена наглядовою радою особисто, це не її приватна власність, а власність народу. Не можна зараз думати за прибутки - треба думати, щоб виживала і УЗ, і український бізнес. А якщо компанія вважає, що вона монополіст і може просто здирати останні кошти з бізнесу, то це по суті робота на ворога", - резюмував президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів.
Нагадаємо, з 1 січня 2022 року тарифи на вантажні залізничні перевезення вантажів першого тарифного класу зросли на 9%. Це було передбачено наказом №586. До того індексація тарифів відбулася також в серпні 2021 року.
В червні 2022 року УЗ підняла тарифи на вантажні перевезення відразу на 70%.
Представники бізнесу неодноразово заявляли, що УЗ необхідно зосередитись не на підвищенні тарифів, а на зростанні своєї вантажної бази та скороченні витрат (наприклад, операційних), що значно зросли за останній період.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.