Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
У Швейцарії успішне випробування прототипу вакуумного поїзда Hyperloop для переміщення вантажів.
Про це повідомляє New Atlas.
У 2013 році Ілон Маск опублікував технічну документацію на розробку аеродинамічних алюмінієвих капсул для пасажирів або вантажів, які пересуваються майже безповітряними трубами зі швидкістю 1200 км/год. Ці труби протягнуті між великими містами та встановлені над землею на спеціальних опорах.
Декілька великих компаній залучили капітал і спробували втілити задум Маска, але реальних успіхів поки що не досяг ніхто. Близько року тому закрився Virgin Hyperloop - єдиний, хто показово катав двох своїх співробітників у прототипі Hyperloop. Результати інших були ще менш вражаючими.
Проте, проект Limitless залишається вірним ідеї швидкісного переміщення. Його засновники бажають створити стійку і ефективну транспортну систему і вже досягли певних успіхів.
Консорціум побудував та випробував у дії зменшену копію вакуумної транспортної системи, що складається з труби діаметром 40 см, що утворює замкнене коло. Діаметр кільцевої траси - 125,6 м. Це в 12 разів менше за передбачувані розміри справжньої «гіперпетлі».
Загалом команда провела 82 випробування. За найдовший прогін поїзд проїхав 11,8 км, а найвища швидкість становила 40,7 км/год. Це дозволяє визнати проект Limitless найуспішнішим: якби справа відбувалася в масштабі 1:1, то дистанція дорівнювала б 141,6 км, а швидкість - 488,2 км/год.
Безумовно, проект ще дуже далекий від практичної реалізації, але зусилля інженерів говорять про те, що ідея надшвидкісного поїзда вакууму ще жива.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.