РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.196 EUR: 44.958
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.196
EUR 40.000 41.000 44.958
USD 41.050 41.485 41.196
EUR 44.680 45.241 44.958
Новость официальная

Промисловці просять запровадити мораторій на підвищення вантажних залізничних тарифів

Високі логістичні витрати через зростання вантажних тарифів УЗ роблять українську продукцію неконкурентоспроможною на міжнародному ринку.
1987
Вчера

Мораторій на підвищення тарифів "Укрзалізниці" 

Політика "Укрзалізниці", яка передбачає чергове збільшення тарифів на вантажні перевезення, створює серйозні загрози для економіки країни, йдеться у відкритому листі до президента України Володимира Зеленського від ОП "Укрметалургпром", Асоціації УкрФА, а також Асоціацій хіміків, виробників будматеріалів та добувників.

Про це пише Бізнес Цензор.

Після серії підвищень вантажних тарифів у 2021 та 2022 роках тарифи на транспортування вугілля, руди й вапняку зросли на 140%, металу - на 70%, добрив - на 70%, зерна - на 96%, а порожніх вагонів з-під вугілля - на 158%. Тим часом "Укрзаліниця" ініціює ще одне підвищення тарифів, не маючи для цього достатніх обгрунтувань, вказують промисловці.

"Основним аргументом необхідності підвищення вантажних тарифів "Укрзалізниця" висуває власну збитковість, проте компанія має всі можливості, щоб залишатися прибутковою: навіть у надскладному для української економіки 2023 році "Укрзалізниця" отримала прибуток в розмірі 5 млрд грн", - підкреслюється в листі.

Високі логістичні витрати через стрімке зростання вантажних тарифів "Укрзалізниці" роблять українську продукцію неконкурентоспроможною на міжнародному ринку, тоді як залізорудні підприємства завантажені на 55% від довоєнного рівня, а металургійні підприємства на 65%. Феросплавні підприємства наразі працюють майже в збиток. У хімічній галузі фактично усі основні сектори в експорті знизились або ж "обнулилися", кажуть промисловці.

Підписанти підкреслили: пропозиція "Укрзалізниці" про встановлення єдиного середнього тарифу для всіх перевізників призведе до знищення економічного потенціалу галузей, що є бюджетоутворюючими для "Укрзалізниці" та базовими для всієї економіки України (агро, ГМК, будівництво). З іншого боку - це зробить "Укрзалізницю" хронічно неконкурентоспроможною в порівнянні з автомобільним транспортом та іншими видами перевезень.

"Тарифна політика "Укрзалізниці" критично позначиться на економіці України. Тому вже зараз ми просимо ініціювати заходи із покращення фінансового стану "Укрзалізниці", налагодити роботу з підтримки та розвитку вантажної бази компанії, забезпечити оптимізацію витрат і забезпечити запровадження мораторію на підвищення вантажних залізничних тарифів до скасування військового стану та на період не менше двох років після закінчення бойових дій", - підсумували промисловці.

 Цікаво про будівництво і ремонти: Ліфти та системи зберігання енергії: нові можливості для девелоперів і ОСББ від “Євроформату” і “Глобус Банку” 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Источник:
cfts
Вчера
2478
Компанії потерпають не тільки від нестачі кваліфікованих фахівців, а й від неможливості прогнозувати...
Вчера
1953
Всі блокуючі постанови провалено. Далі законопроект 11416д підпише Спікер, а потім і Президент...
Вчера
3136
Найдовший 106-метровий прогін над руслом річки зробили з останньої довоєнної партії металу маріуполь...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
1988
Високі логістичні витрати через зростання вантажних тарифів УЗ роблять українську продукцію неконкур...
Вчера
2478
Компанії потерпають не тільки від нестачі кваліфікованих фахівців, а й від неможливості прогнозувати...
Вчера
1953
Всі блокуючі постанови провалено. Далі законопроект 11416д підпише Спікер, а потім і Президент...
Вчера
698
Переваги ревізійних дверцят у сучасному інтер'єрі, їх основні параметри та функціональні особливості...
14 октября 2024 г.
4451
Жителі можуть використовувати їжу прямо з ферми, що розташована у внутрішньому дворику апартаментів....
14 октября 2024 г.
6413
Побудують 600 будинків і багатофункціональний інноваційний центр. Якнайбільше матеріалів планую...
Вчера
1259
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1223
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
14 октября 2024 г.
1494
Мета конференції: створити платформу для обміну досвідом між експертами, архітекторами та виробникам...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
312
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3632
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!