РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.427 EUR: 42.755
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.427
EUR 40.000 41.000 42.755
USD 39.330 39.830 39.427
EUR 42.630 43.251 42.755
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Польща починає підготовку до будівництва платного автобану в Україні

Польські компанії можуть не лише збудувати автомагістраль Краковець-Рівне, а й стати її концесіонером
7070 26.01.2024 в 07:12


Польща готується до
будівництва платного автобану 

Міністерство інфраструктури Польщі підготує попередній висновок щодо можливості участі польських компаній у будівництві платного автобану Краковець-Львів-Броди-Рівне. Про це пише видання Wprost з посиланням на заяву прем'єр-міністра Дональда Туска.

Пропозицію щодо будівництва автомагістралі озвучив український прем'єр Денис Шмигаль під час зустрічі з Туском 22 січня.

"Міністерство інфраструктури має підготувати попередній висновок польської сторони щодо участі польських компаній або польського консорціуму в будівництві автодороги від прикордонного переходу Краковець до Рівного через Львів. Є пропозиція уряду України про те, щоб польські компанії взяли на себе будівництво цієї траси", – цитує видання польського прем'єра. 

Польща планує призначити уповноваженого з питань відбудови України

За його словами, частину фінансування проєкту підтверджено міжнародними фінансовими інститутами. Автомагістраль включена до вже складених планів відновлення інфраструктури після закінчення війни.

Туск також повідомив, що польські компанії можуть не лише брати участь у реалізації цього проєкту, а й стати концесіонером.

"Була також пропозиція, щоб польська сторона подумала про 30-річну концесію. Ця автомагістраль буде платною", – додав Туск.

Від Краковця до Львова зараз веде 60-кілометрова дорога М-10, від Львова до Рівного – 211 км трасою М-06.

Перехід від гуманітарного реагування до відновлення: Мінвідновлення та ООН розробляють стратегію підтримки проєктів у громадах

Нову платну дорогу маршрутом Краковець-Рівне планували почати будувати ще у 2022 році. Кабмін раніше повідомляв, що завдяки автобану час, за який водії долатимуть маршрут, прогнозовано зменшиться з 4 години 20 хвилин до 2 години 30 хвилин. Дорогу розраховують на швидкість 130 км/год.

За законом, концесійні дороги повинні проходити паралельно наявним, щоб водії мали право обирати: їхати платною дорогою чи безплатною.


Цікаво про будівництво:
 Rauta пропонує нову послугу – виконання функцій служби замовника у будівництві


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник: biz
 
 
Интересные новости:
24.01.2024
6107
Перші мешканці переїхали до нового району у 2020 році, і третина острова вже забудована. Завершити б...
24.01.2024
2405
За 30 років росіяни приватизували 31 млн житлових приміщень, ринкова вартість яких оцінюється у 84 т...
23.01.2024
8499
Великі розміри комплексу обумовлені необхідністю розробляти ґрунти високої твердості за умов інтенси...
17.05.2024
1860
Технологія може дозволити виробникам досягти необхідних температур для роботи зі сталлю, склом ...
17.05.2024
3066
У Китаї вже було кілька пілотних програм з ліквідації надлишкового житлового фонду за допомогою бюдж...
17.05.2024
4184
У парламенті зараз активно обговорюють можливість розповсюдження програми компенсацій єВідновлення н...