Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Відновлюємо міст через річку Сула на автодорозі Н-08 Бориспіль – Маріуполь довжиною 214 метрів. Будівельники завершили влаштування гусасфальту. На металевій прогоновій будові уклали два шари литого покриття по 4 см кожен. Така суміш розроблена спеціально для влаштування на металевому полотні. Звичайний асфальтобетон при укладанні на металеву поверхню не буде «працювати».
Перевагами матеріалу є зносостійкість, водонепроникність, морозостійкість та висока щільність.
Відновлення руху цим мостом важливе для забезпечення логістичного звʼязку між північчю, центром та півднем України. Це найкоротший маршрут, але міст поки що закритий для всіх видів транспорту. Підрядники працюють швидко, щоб відкрити його якнайшвидше.
Паралельно також встановлюють барʼєрне огородження, монтують опори освітлення, влаштовують основи дорожнього одягу на підходах до мосту, завершують монтаж очисної споруди, укріплюють конус бутовим каменем.
Міст був закритий для руху транспорту в березні 2020 року. До початку відновлювальних робіт він перебував у аварійному стані, оскільки значних ремонтів тут не було з 1962 року.
Цікаво дізнатись: Купити сонячні панелі дешево. ТАК, ЦЕ-МОЖЛИВО!
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.