Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.297 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.309 |
USD | 39.200 | 39.670 | 39.297 |
EUR | 42.100 | 42.709 | 42.309 |
MSG та Sphere Entertainment розпочали повноцінне тестування інтерактивного об'єкту Sphere на 17 600 місць біля готелю The Venetian Resort. Про це повідомляє Engadget.
Зовні він привертає увагу, але головною цікавинкою є занурення в живі розваги на внутрішньому екрані – він покликаний переосмислити концерти та кінематографічні враження.
За словами Джеймса Долана і Девіда Діббла з MSG, мета полягає в тому, щоб ефективно створити VR-досвід без "клятих окулярів". Творці використовують спеціальну камеру для створення відео, яке охоплює аудиторію. Також є унікальна аудіосистема на 164 000 динаміків, яка може ізолювати певні звуки або навіть обмежити їх для певних частин аудиторії.
Цегла замість акумуляторів: енергію будуть збирати у промислових масштабах за допомогою унікальної цегли
Подібно до "4D" кінотеатрів, MSG Sphere також має сенсорні можливості для деяких гостей. Близько 10 000 місць мають тактильні відчуття, холод, тепло, вітер і запахи. Якщо ви перебуваєте у віртуальній подорожі до Арктики, ви можете відчути прохолоду під час перегляду.
Перший показ відбудеться 29 вересня, коли U2 розпочне серію з 25 концертів зі спеціальною постановкою. Квитки на концерти вже фактично розпродані.
Будівництво розпочалося у 2019 році, але пандемія та технологічні складнощі збільшили очікувану вартість до $2,3 мільярда. Це зробить його найдорожчим об'єктом у Лас-Вегасі на сьогодні.
Цікаво про будівництво: Ruukki - постачальник перших в історії будівельних виробів з «зеленої» сталі
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal