Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Команда, що об’єднала чотирьох архітекторів з України та Німеччини, проаналізувала основні проблеми Одеси та розробила концепцію «Одеса своїми руками»
Вони пропонують кардинально змінити ставлення до забудови міста, створити здорову конкуренцію девелоперському підходу - завдяки зменшенню ділянок забудови і «колективного» будівництва. Архітектори вважають, що «гегемонія девелоперів перекрутила процес розвитку міста, де нові райони фактично є платформою для інвестицій, під час будівництва яких жодним чином не враховуються бажання та потреби міської спільноти».
Концепція створена на основі німецької моделі Baugruppe, що дає змогу городянам кооперуватися і зводити нерухомість самотужки. За словами одеського архітектора Максима, квадратний метр такої нерухомості виходить дешевше, а сам будинок комфортабельніший і цікавіший, з погляду архітектури. На думку команди архітекторів, подібна система може працювати як для вільних міських площ, так і для реновації наявних «радянських» мікрорайонів і відновлення міст, які постраждали внаслідок війни.
Команда пропонує розбити Одесу на ділянки, що приблизно відповідають розмірам кварталів в історичному центрі. Елементом забудови мають стати парцелі (земельна ділянка, яку використовують як одиницю обліку при складанні земельних кадастрів), з яких складається квартал. Їхній невеликий розмір зробить доступним будівництво для більшої кількості людей. Тобто, по суті, це модульна система міста.
Команда впровадила принципи концепції на двох довільних ділянках в Одесі: занедбаній території заводу ЗОР, де збиралися побудувати спортивне містечко під Євробаскет-2015, і частину Черемушок, у районі площі Толбухіна. Згідно з розрахунками, за такої реконструкції спальних мікрорайонів щільність населення зросте. Проблему особистого автотранспорту автори концепції пропонують розв’язати завдяки змінам у транспортній мережі, якісному розвитку громадського та двоколісного транспорту.
Одночасно архітектори пропонують розвивати велосипедну інфраструктуру, аж до створення цілих веловулиць, де пріоритет буде у двоколісного транспорту і пішоходів.
Цікаво про будівництво: причини Не купувати каркаси з ЛСТК
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.