РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.630 45.230 44.968
Новость

У богемному районі Берліна вирішили повністю прибрати автомобільні паркомісця

Передбачається, що експеримент триватиме протягом трьох місяців літа
2219
17 февраля 2023 г.


Три місяці без
автомобільних парковок


Представники партії Зелених ради берлінського Кройцберга вирішили тимчасово прибрати всі автомобільні паркомісця у богемному районі Ґрефекіц, повідомляє The Guardian.

Натомість на звільнених місцях можуть з’явитися столики кафе, вазони з рослинами, столи для пінгпонгу абощо. Поки що детальні плани не озвучили, бо лише в неділю, 12 лютого, в Берліні відбулися вибори. Однак передбачається, що експеримент триватиме протягом трьох місяців літа.

Ініціатори припускають, що переважній більшості жителів Ґрефекіцу, які паркуються у цьому районі, насправді не потрібні автомобілі. І, мовляв, звикнувши до того, що паркомісця зайняті іншими цікавими активностями, позбудуться машин назавжди.

Берлін відомий добре розвиненою системою громадського транспорту та велоінфраструктурою. Велика кількість людей живе біля роботи й в принципі може легко обходитися без авто. Рівень автомобілеволодіння в місті найнижчий у Німеччині - на тисячу мешканців припадає 337 зареєстрованих машин. Однак кількість автівок на вулицях таки зростає.

Деякі німецькі міста намагаються обмежувати швидкість руху до 30 км/год, але цьому перешкоджає федеральне законодавство, що вимагає від муніципалітетів вагомого обґрунтування, чому більша швидкість є небезпечною.

Тож берлінські зелені подекуди вдаються до тактичного урбанізму, аби скоротити користування автомобілями. Під час пандемії коронавірусу міняли розмітку на проїжджій частині руху на користь тимчасових велосмуг, з яких деякі лишилися назавжди.

На початку цього року сенат дозволив безкоштовно паркувати велосипеди, мотоцикли та електросамокати на паркомісцях, що раніше призначалися виключно для автомобілів.

Деякі вулиці потерпають від постійних змін: як-от частина Бергманнштрассе, яку спершу розмалювали у психоделічний горошок для позначення велосипедної смуги, а потім облаштували двосторонню велосмугу, залишивши автомобілям одну смугу з одностороннім рухом. Ця невизначеність подекуди викликає роздратування у місцевих мешканців.

Тож і анонсований експеримент у Ґрефекіці, здається, не викликав багато ентузіазму. Так, Флоріан Айкер, власник невеликого закладу на Ґрефештрассе, де готують гавайські поке-боули, був би радий отримати додатковий простір для літньої тераси. Але тимчасовість експерименту його лише засмучує: «У чому сенс просто відсунути проблему на три місяці?» За його спостереженнями, дві третини його сусідів і клієнтів негативно ставляться до ідеї, - і це далеко не затяті автомобілісти.

Цікаво дізнатись: як обігріти приміщення з великою кубатурою

Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal
Фото: Amanda Artiaga, iheartberlin.de

Источник:
hmarochos
17 февраля 2023 г.
2122
Фінустанова прогнозує, що у 2024 року українська економіка зросте на 3%...
16 февраля 2023 г.
3279
Загальна сума прямих збитків підприємств, включно з державними, та приватних осіб – підприємці...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
4692
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
Вчера
1881
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
31 октября 2024 г.
2608
Згідно з ухваленим документом, громадським об'єднанням, які опікуються охороною культурної спадщини,...
Вчера
1149
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
Вчера
525
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
31 октября 2024 г.
3369
Автори проєкту вирішили перепланувати об'єм будинку та оптимізувати його просторову конфігурацію від...
22 октября 2024 г.
1405
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1684
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1266
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
345
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3673
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!