Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.397 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.336 |
USD | 39.300 | 39.830 | 39.397 |
EUR | 42.300 | 42.900 | 42.336 |
У Китаї завершилися випробування першої у країні трансморської високошвидкісної залізничної лінії Фучжоу-Сямінь-Чжанчжоу. В експлуатацію її буде здано протягом року.
Про це пише Сіньхуа.
Будівництво ВШМ завдовжки 277 км, розрахованої на швидкість 350 км/год, почалося у вересні 2017 року.
У США знайшли кошти на будівництво тунелю Балтімор-Потомак. Новий тунель замінить існуючий, який прослужив майже 150 років
Очікується, що залізниця покращить мережу швидкісних залізниць південно-східного узбережжя та сприятиме з'єднанню Морського Шовкового шляху з міськими кластерами у дельті річки Янцзи та районі Великої затоки, допомагаючи прискорити зростання міст Фучжоу, Сямінь, Чжанчжоу та Цюаньчжоу.
Нова лінія проходить паралельно існуючій залізниці, де швидкість руху обмежена 200 км/год, і перетинає три затоки на південно-східному узбережжі Китаю, включаючи затоку Мейчжоу між міськими округами Путянь і Цюаньчжоу, через яку збудовано перший у Китаї вантовий міст у складі ВШМ, його довжина дорівнює 147 км.
Розпочато попередні ринкові консультації з будівництва мегааеропорту під Варшавою
Швидкісна залізниця дозволить скоротити час у дорозі від Сяминя до Пекіна до 9 годин (зараз цю ж відстань можна подолати за 12 годин).
Цікаво дізнатись: опалення Тепломакс - кращий вибір для великих приміщень
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal