Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.427 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.755 |
USD | 39.330 | 39.830 | 39.427 |
EUR | 42.630 | 43.251 | 42.755 |
Дослідники з Університету Ерлангена-Нюрнберга планують створити тестову смугу для індуктивної зарядки електромобілів і вантажівок на автобані у північній Баварії.
Керівник групи науковців Александер Кюль розповів, що котушки будуть встановлені під дорожнім покриттям. Через них транспортні засоби заряджатимуться бездротовим способом.
Проект будівництва найдовшого у світі підводного залізничного тунеля знайшов інвестора
Welt так описує технологію: котушки у дорожньому покритті генерують магнітне поле, яке виробляє напругу через зустрічну котушку в транспортному засобі, що забезпечить передачу до 125 кіловатів потужності. Водії заощаджуватимуть час для зарядки, а для вантажівки при цьому зможуть використовувати менші та легші батареї.
Кюль, який працює на кафедрі автоматизації виробництва в Ерлангені, розповів, що партнери проєкту планують ввести в експлуатацію однокілометрову тестову смугу в середині 2025 року. Для цього використають дорогу, яка на той час потребуватиме оновлення. Кюль розповів, що короткого тестового маршруту, звичайно, недостатньо для повної зарядки електромобіля.
У Токіо та Берліні всі великі новобудови оснащуватимуть сонячними панелями
Вартість проекту оцінюється у 8 млн євро. Він фінансується Федеральним міністерством економіки та захисту клімату Німеччини.
Цікаво дізнатись: ефективне опалення великих площ
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal