Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
У Європейському Союзі почали розробляти попереднє техніко-економічне обґрунтування для будівництва євроколії в Україні й Молдові. Про це повідомив у Twitter заступник директора департаменту інвестиційної діяльності УЗ Володимир Шемаєв, який взяв участь у першому засіданні робочої групи.
Розробкою попереднього ТЕО займатиметься технічна консультативна служба JASPERS Європейського інвестиційного банку під керівництвом Директорату Єврокомісії з мобільності та транспорту.
Дослідження планують завершити до травня 2023 року.
Україна ще до війни планувала побудувати колію європейського стандарту 1435 мм на чотирьох ділянках: Київ – Львів – держкордон; Київ – Одеса; Київ – Харків; Київ – Дніпро – Запоріжжя.
Російське вторгнення прискорило цей процес. 24 травня 2022 року прем’єр-міністр Денис Шмигаль оголосив про намір України перейти на європейський стандарт колії. За його словами, спочатку євроколія з'єднає великі залізничні вузли й великі міста, а потім мережу поступово розширятимуть по всій країні.
Цікаво про будівництво: як обрати промислові вентилятори
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.