Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.665 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.080 |
USD | 39.550 | 39.979 | 39.665 |
EUR | 42.900 | 43.281 | 43.080 |
У Європейському Союзі почали розробляти попереднє техніко-економічне обґрунтування для будівництва євроколії в Україні й Молдові. Про це повідомив у Twitter заступник директора департаменту інвестиційної діяльності УЗ Володимир Шемаєв, який взяв участь у першому засіданні робочої групи.
Розробкою попереднього ТЕО займатиметься технічна консультативна служба JASPERS Європейського інвестиційного банку під керівництвом Директорату Єврокомісії з мобільності та транспорту.
Дослідження планують завершити до травня 2023 року.
Використання коштів дорожнього фонду на дороги розблоковано. Президент підписав законопроєкт № 7669
Україна ще до війни планувала побудувати колію європейського стандарту 1435 мм на чотирьох ділянках: Київ – Львів – держкордон; Київ – Одеса; Київ – Харків; Київ – Дніпро – Запоріжжя.
Російське вторгнення прискорило цей процес. 24 травня 2022 року прем’єр-міністр Денис Шмигаль оголосив про намір України перейти на європейський стандарт колії. За його словами, спочатку євроколія з'єднає великі залізничні вузли й великі міста, а потім мережу поступово розширятимуть по всій країні.
Розморожено реконструкцію найдовшої дороги України
Цікаво про будівництво: як обрати промислові вентилятори
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal