Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.472 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.183 |
USD | 39.500 | 39.830 | 39.472 |
EUR | 42.250 | 42.850 | 42.183 |
Дороги, які можуть у бездротовий спосіб заряджати електромобілі, вже у недалекому майбутньому. Багатонаціональна автомобілебудівна корпорація Stellantis створила таку.
Stellantis випробувала можливості технології динамічної бездротової передачі енергії (DWPT) для бездротової підзарядки електромобілів (EV). Це відбувається, коли вони рухаються спеціально обладнаними виділеними дорожніми смугами.
Влада Барселони боротиметься із шумовим забрудненням міста: що планують зробити
У технології DWPT використовуються бездротові котушки для заряджання електромобілів, вбудовані під поверхню, тому електромобілі можуть заряджатися під час руху що відкриває необмежені можливості. Найкраща новина полягає в тому, що технологія може бути адаптована для всіх транспортних засобів, оснащених певним "приймачем".
Такий приймач передає енергію від дорожньої інфраструктури безпосередньо на електродвигун, збільшуючи запас ходу і зберігаючи заряд акумуляторної батареї автомобіля. Тест проводили на трасі "Арена дель Футуро" в К'ярі, Італія, використовуючи Fiat New 500, акумуляторний електромобіль (BEV), обладнаний для перевірки системи.
В Італії будуть вловлювати CO2 та зберігати у новітній батареї (ВІДЕО)
Виявилося, що машина успішно їхала на звичайних швидкостях шосе, не споживаючи енергії, що зберігається в акумуляторі "фіата". Результати показали, що ефективність потоку енергії від асфальту до автомобіля можна порівняти з типовою ефективністю станцій швидкого заряджання.
Це може покласти край зупинкам для підзарядження. Крім того, виміри напруженості магнітного поля показали відсутність впливу на водія та пасажирів.
"Вічне" джерело чистої енергії: японці навчились використовувати енергію підводних течій
Цікаво про будівництво: з чого краще побудувати будинок?
Читайте больше новостей о войне россии против Украины в спецтеме на Build Portal