Українські компанії, які здатні будувати дороги, зазнали значних збитків або були повністю знищені через бойові дії
Дорожньо-будівельний
ринок зазнав втрат
Вітчизняний дорожній ринок сильно постраждав через війну. Внаслідок війни усі проекти будівництва, капітального та поточного середнього ремонту державних доріг довелося заморозити. Без роботи залишилися тисячі працівників підрядних організацій, в тому числі державної акціонерної компанії “Автомобільні дороги України”.
Підприємства розтрощили, спецтехніку понівечили. Окупанти викрали паливно-мастильні матеріали, пограбували склади.
Загалом, за сьогоднішніми підрахунками, через військові дії в Україні дорожні компанії втратили 200 виробничих баз. У тому числі – 40 асфальтобетонних заводів, кожен з який коштує десятки мільйонів гривень.
Пошкодили та знищили півтисячі автомобілів різних видів, більш ніж 300 одиниць спеціальної техніки, кожна з яких вартує не менше 3-4 мільйонів гривень: котки, грейдери, навантажувачі, маніпулятори, цистерни тощо.
Цікаво про будівництво: нове рішення у висотному будівництві дозволяє значно збільшити площі, що реалізуються
Читайте больше новостей о войне россии против Украины в спецтеме на Build Portal
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
- Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
- Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.