Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Раритетним фото зі схемою руху травмая поділився блогер Олег Тоцький. Він зазначив, що ця лінія мала пролягати через центр української столиці.
Амбітний "заморожений" проєкт
Виявилося, що оприлюднену схему датовано ще 1994 роком. Її намалював Київпроєкт і навіть позначив на ній майбутні станції.
Загалом плани збудувати лінію підземного швидкісного трамвая з'явилися ще у радянські часи та були актуальними аж до другої половини 1990-х років.
Так, у 1997 році на одній із пресконференцій про ідею нового маршруту з пересадковим вузлом на метро "Печерська" говорив навіть покійний ексмер Києва Олександр Омельченко.
До схеми "Печерської" 1991 року, на якій була також позначена і підземна траса швидкісного трамвая, надійшло багато питань щодо трасування трамвая через центр міста (від нинішньої Борщагівської лінії до мосту Патона).
Згадав, що я маю схему розвитку швидкісного транспорту 1994 року з Київпроєкту, де детально показане як саме трасування, так і заплановані станції швидкісного трамвая. Що ж, уперше на екранах.
У такому вигляді ця лінія планувалася ще з радянських часів і принаймні до другої половини 1990-х (1997 року про плани будівництва трамвая через центр та організацію пересадки на "Печерській" на одній із пресконференцій розповідав Омельченко Олександр Олександрович).
Интересно о строительстве: как выбрать и купить бетономешалку?
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.