Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
У Запоріжжі розпочалися тестування вантового мосту, який будується в рамках національної програми “Велике будівництво”. 30 вантажних автомобілів виїжджали на міст, щоб перевірити його міцність.
Про це вчора журналістам повідомив заступник начальника Служби автомобільних доріг в Запорізькій області Олександр Горбань.
“На верховій частині вантового мосту через р. Дніпро відбуваються випробування. Загальне навантаження, яке буде на міст надано автомобільним транспортом - це 30 вантажівок вагою 32 тонни кожна, тобто це 960 тонн”, - зазначив Горбань.
Випробування триватимуть понад добу. Весь цей час вантажний транспорт буде заїздити на міст за певною схемою. Наразі мостовики, проєктанти, підрядники стежать за тим, як тестують найбільший прогін мосту - його довжина 270 метрів.
У Службі автодоріг сподіваються, що результати випробувань будуть позитивними, адже відкриття верхової частини мосту заплановано на 22 січня.
Також дорожники проводять тестування підсвітки пілона на вантів, яка працюватиме в різних кольорах.
Як повідомлялося, довжина мосту - 660 метрів, висота пілонів - 166 метрів.
Вантовий міст фактично складається з двох мостів (верхової і низової гілки). Проїзд верховою частиною підрядник - турецька компанія "Онур" - обіцяв відкрити до кінця 2021 року, але офіційне “перерізання стрічки” перенесли на січень 2022 року. Монтаж секцій "тіла мосту" будівельники виконували за допомогою плавкрана LK-800 (найбільший плавучий кран в Європі).
Загалом проєкт автомобільної магістралі складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд. Історії будівництва мосту - 16 років. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ).
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.