РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.356 EUR: 42.398
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.356
EUR 40.000 41.000 42.398
USD 39.200 39.799 39.356
EUR 42.180 42.880 42.398
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Платні дороги в Україні: де збудують і чи багато їх буде

У Кабміні розповіли, де збудують платні дороги
2229 17.12.2021 в 23:49



Будівництво платних
доріг в Україні


В Україні буде небагато платних автобанів. Як пояснив заступник міністра фінансів Олександр Кава, площа країни досить велика - і відносно низька щільність населення. Щоб проєкт дороги був успішним та цікавим для інвесторів, середньорічний середньодобовий трафік має становити не менше ніж 18 тис. авто, а такий рівень є лише на підходах до Києва та деяких міст-мільйонників.

20 млрд гривен дополнительно выделили на ремонт и содержание дорог

Кава зазначив, що навіть на трасі Київ - Одеса, якщо виміряти в районі Умані, середньодобовий середньорічний трафік буде лише близько 5 тис. авто. А це у 3,5 рази менше, ніж необхідний трафік, сказав заступник міністра.

«Тому я бачу перспективні проєкти в країні, але це не великі дороги, а нова автомагістраль Київ - Біла Церква, яка могла б бути побудована у варіанті шестисмугової швидкісної дороги з обходами населених пунктів із дозволеною швидкістю руху 130 км на годину. Наявна траса М-05 від Києва до Білої Церкви йде через багато населених пунктів, де немає можливості її розширювати, на жаль. І тому ця ділянка дороги дуже часто стоїть у заторах не лише в години пік, але особливо в період літнього навантаження», - каже заступник міністра.

За його словами, новий швидкісний шлях дозволив би від Білої Церкви до столиці доїжджати за 30-35 хвилин без порушення швидкісного режиму. Крім того, є перспектива будівництва концесійної дороги від міста Стрий (Львівська область) у напрямку Мукачева через гірський хребет.

Кава зазначив, що автобан дозволив би автомобілістам удвічі швидше доїжджати від Львова до Мукачева та долати карпатський хребет. За його словами, буде очевидною економія часу та пального.

«По дорозі від Львова до Мукачева автомобіліст їде близько 4 годин. Новою швидкісною дорогою, яка була б прокладена у варіанті дві плюс дві смуги зі швидкістю 130 км на годину, тривалість поїздки становила б близько 2 годин, що дозволило б людям економити час. А заощаджений час та пальне монетизувати у вигляді плати за проїзд», - додав заступник міністра.

Местные бюджеты получат дополнительно 2,2 млрд грн на ремонт дорог и улиц 

Интересно о ремонтах: как организовать перевозку мебели и вещей
Источник: news
 
 
Интересные новости:
16.12.2021
853
17 грудня 2021 р. о 14.00 год. пройде  черговий етап відбору отримувачів кредиту за п...
16.12.2021
1108
Автономный магазин расположен в Киеве. Для входа в него покупатели смогут использовать QR-код в моби...
06.05.2024
3053
Потреба роботодавців у кваліфікованих кадрах на тлі пожвавлення економічної активності стимулюватиме...
03.05.2024
1719
Після масштабного падіння майже на 30% у 2022 році торік економіка України вже демонструвала зростан...
03.05.2024
2865
Портал спрощує процедуру укладання різних видів договорів, погодження замовлень на перевезення, обмі...