Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
У Запоріжжі на новому мостовому переході через Дніпро, що будується в рамках програми "Велике будівництво", завершується монтаж вант. За словами будівельників, процес дуже складний, оскільки такий міст в Україні будується вперше за часи незалежності.
"Залишилось змонтувати кілька вант. На верховій часті мосту всього їх буде змонтовано 48 штук. Далі розпочнеться процес опускання прогонової будови на проєктні відмітки. Такий міст в Україні будується вперше за часів незалежності. Процес монтажу вант складний, задіяно багато додаткових служб, все відбувається під жорстким контролем залучених фахівців, геодезистів, проєктувальника", – сказав Галич.
Вантовий міст фактично складається з двох мостів (верхової і низової гілки). Проїзд верховою частиною підрядник обіцяє відкрити вже до кінця 2021 року. На низовій наразі триває монтаж секцій "тіла мосту". Роботи виконуються за допомогою плавкрану LK-800 (найбільший плавучий кран в Європі).
"Мости, які підрядник закінчує будувати, – це серйозний крок, поштовх для розвитку не лише Запоріжжя, а й всього південного сходу України", – сказав під час наради голова ОДА Олександр Старух.
Як повідомлялося, у 2020 році у присутності Президента Володимира Зеленського було відкрито автомобільний рух балковим мостом. Загалом проєкт автомобільної магістралі складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких – 27 штучних споруд. На будівництво об’єкта зі спеціального фонду державного бюджету було виділено 3 млрд грн у 2020 році та 2,7 млрд грн у 2021-му.
Вантовий міст у Запоріжжі буде найвищим в Україні, адже висота пілонів, які триматимуть міст, – 166 м. Міст триматимуть сталеві ванти.
Запорізький міст - це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км. Історії будівництва мосту – 16 років. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ).
Цікаво про спецтехніку: яку техніку представили на дебютному заході "День у кар'єрі"?
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.